Κομψότητα και σύγχρονο κλασικό στιλ: Οι αξίες του νέου ανδρικού αρώματος Gianfranco Ferre L’UOMO | 0 bovary.gr
Κομψότητα και σύγχρονο κλασικό στιλ: Οι αξίες του νέου ανδρικού αρώματος Gianfranco Ferre L’UOMO | 0 bovary.gr
GIANFRANCO FERRE

Κομψότητα και σύγχρονο κλασικό στιλ: Οι αξίες του νέου ανδρικού αρώματος Gianfranco Ferre L’UOMO


Οι γυναίκες αναζητούν σήμερα έναν άνδρα που θα είναι όμορφος με ένα σύγχρονο τρόπο, παραδοσιακός σε στιλ και εμφάνιση, που όμως χρησιμοποιεί την τρέχουσα μόδα, που διαθέτει ένα οξύ μάτι για τη λεπτομέρεια και δίνει στην εμφάνιση και την περιποίηση αρμονία και « φυσικότητα», που αποτελεί Influencer της μόδας και του lifestyle, που αναζητάει την οπτική τελειότητα στην εμφάνιση, ενώ είναι μέσα του ένας ηθικός και τρυφερός άνθρωπος.

Σε αυτή την εποχή, η επιτομή του να είσαι άνδρας συνοψίζεται σε ένα πρόσωπο που δεν χρειάζεται τελικά επιθετικούς προσδιορισμούς, αλλά μόνο ένα οριστικό άρθρο που τονίζει τη μοναδικότητα του.

Το Gianfranco Ferré L' Uomo δεν είναι απλώς ένα άρωμα, αλλά ένα προγραμματικό μανιφέστο της νέας αρρενωπότητας. Αυτό αποτελεί την ιδέα πίσω από το όνομα που είναι απλό και διεισδυτικό: βαθιά ιταλικό πλην όμως διεθνές.

Το άρωμα, που σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα, μεταδίδει όλες τις αξίες της ανδρικής σειράς ρούχων του Gianfranco Ferré: την παράδοση και την καινοτομία, το σεβασμό στην ορθοδοξία και μια επιθυμία για νέους κανόνες, και την αναζήτηση για την ομορφιά, την ειλικρίνεια και την ουσία.

Ο Gianfranco Ferré είναι η πρώτη μάρκα που επιλέγει έναν digital influencer ως εκπρόσωπο και αφηγητή του νέου αρώματος της: τον Matthew Zorpas, 28 ετών, έναν Ελληνοκύπριο που ζει στο Λονδίνο, όπου μετακόμισε μετά το λύκειο για να σπουδάσει δημόσιες σχέσεις στο London College of Communication, έναν πραγματικό τζέντλεμαν της τρίτης χιλιετίας: πάντα κομψός, καλλωπισμένος, με άψογους τρόπους και σύγχρονο κλασικό στιλ.

Επιλέχτηκε ως εκπρόσωπος για το Gianfranco Ferré L’Uomo χάρη στην τέλεια οπτική του ταυτότητα στο διαδίκτυο, αλλά και για το αλάνθαστο ένστικτό του στο να αιχμαλωτίζει το καλύτερο από όλα.

Ο Matthew ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της μόδας σαν στέλεχος δημοσίων σχέσεων για νέες μάρκες . Το 2011 ήρθε δεύτερος στον κατάλογο των πιο κομψών ανδρών στην Αγγλία, που δημοσιεύτηκε από το Esquire UK.

Ξεκίνησε το "The Gentleman Blogger" την επόμενη χρονιά, το blog στο οποίο παρουσίαζε κανόνες του στυλ και ανδρικής εθιμοτυπίας μέσα από σύγχρονα ρούχα και αξεσουάρ. Εν ολίγοις, βρήκε ένα τρίτο αυστηρά προσωπικό μονοπάτι μεταξύ της παλαιάς αίγλης του παραδοσιακού tailoring και της σύγχρονης εμμονής για τα ρούχα σχεδιαστών.

Το περιοδικό GQ τον στέφει αμέσως ως ένα από τα πέντε είδωλα μόδας που πρέπει να ακολουθεί κανείς στην Αγγλία το 2013. Η επιρροή του έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω και των χιλιάδων οπαδών του (μόνο στο Instagram διαθέτει 143.000 ακόλουθους), αλλά όλα είναι προσεκτικά επιλεγμένα. Κι εδώ ακόμα ο Matthew επιλέγει μόνο τα καλύτερα.

Το άρωμα

Το Gianfranco Ferré L' Uomo έχει τη σύνθεση σαν μια παρτιτούρα του Tom Waits όπου ο ήχος της καμπάνας έχει την ίδια σημασία με μια ολόκληρη ορχήστρα. Ανήκει στη fresh-oriental αρωματική οικογένεια.

Ο αρωματοποιός Nicholas Beaulieu δημιούργησε ένα ασυνήθιστο μείγμα από ζωντανές, πικάντικες νότες κορυφής (περγαμόντο, τζίντζερ, κάρδαμο, και μαύρο πιπέρι) και ανοιχτοπράσινες νότες καρδιάς (βιολετί, αρτεμισία, πράσινο μήλο και φασκόμηλο).

Ένας επίμονος αισθησιασμός αναδεικνύεται έντονα στις νότες βάσης (σανδαλόξυλο, κίτρο Ισπανίας, lichens, κεχριμπάρι και βανίλια). Η εκλεπτυσμένη συμφωνία από διαφορετικούς τόνους κάνει αυτό το Eau de Toilette εικονικό και αξέχαστο: ένα νέο κλασικό άρωμα για τους άνδρες.

 

 

Backstage στιγμές