Τη νέα της συνεργασία, που στόχο έχει η ήδη μοναδική εμπειρία των πελατών της στις μπουτίκ να γίνει ακόμη πιο... ιδιαίτερη, εύκολη, εξατομικευμένη, ανακοίνωσε η Chanel.
Ο γαλλικός Οίκος μόδας συνεργάζεται με την Farfetch, τη γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι πελάτες της Chanel (κερδίζοντας π.χ. χρόνο) και η ήδη μοναδική εμπειρία της επίσκεψης σε μια μπουτίκ Chanel, να εμπλουτιστεί περαιτέρω.
«H Chanel, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ειδών πολυτελείας που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μόδας, την αρωματοποιΐα, την ομορφιά, την ωρολογοποιία και την υψηλή κοσμηματοποΐα και η Farfetch, η ηγέτιδα πλατφόρμα τεχνολογίας παγκοσμίως για τη βιομηχανία της μόδας, ανακοίνωσαν τη συμφωνία τους για μια αποκλειστική παγκόσμια πολυετή συνεργασία καινοτομίας, η οποία θα φέρει τις δύο εταιρείες να εργάζονται από κοινού για να αναπτύξουν μια σειρά ψηφιακών πρωτοβουλιών προκειμένου να δημιουργήσουν μια απαράμιλλη εμπειρία για τον πελάτη, τόσο online, όσο και offline, εντός και εκτός καταστημάτων», αναφέρει χαρακτηριστικά ο γαλλικός Οίκος μόδας.
Οι δύο εταιρίες συνεργάζονται εδώ και αρκετούς μήνες έτσι ώστε να συνδυάσουν την εμπειρία που κατέχει η Chanel στο λιανικό εμπόριο ειδών πολυτελείας με την τεχνογνωσία της Farfetch στην ψηφιακή καινοτομία και στην τεχνολογία, με στόχο την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
«Η Chanel και η Farfetch μοιράζονται το ίδιο όραμα για τη λιανική. Και οι δυο πιστεύουν ότι η τεχνολογία σήμερα επιτρέπει στους πελάτες να αναμένουν εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες στην πραγματική και στην ψηφιακή τους ζωή και απαιτούν αυτοί οι δύο κόσμοι να συνδέονται άψογα μεταξύ τους», αναφέρει ακόμη ο γαλλικός Οίκος μόδας.
Το όραμα της Farfetch Augmented Retail περιλαμβάνει καταστήματα (του μέλλοντος) τα οποία θα έχουν στη διάθεσή τους πληροφορίες για τις προτιμήσεις των πελατών τόσο σε ότι αφορά στη μπουτίκ, όσο και γενικότερα.
Με αυτή την εταιρική σχέση η Chanel θα αξιοποιήσει την παγκόσμια πλατφόρμα τεχνολογίας της Farfetch για να δημιουργήσει το δικό της Augmented Retail, το δικό της όραμα για τη λιανική, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία των πελατών της στις μπουτίκ. Και αυτός ο τομέας συνεργασίας θα είναι μόνο η αρχή...