Ο Tommy Hilfiger πάει τη signature πλατφόρμα “See Now, Buy Now” στο Μιλάνο, με τη Gigi Hadid. Ανδρικά και γυναικεία runway look είναι άμεσα διαθέσιμα προς πώληση σε πάνω από 70 χώρες.
Το πλήρως ανανεωμένο βιωματικό event για την Άνοιξη 2018 ενώνει τη μόδα με δραστηριότητες αγώνων μηχανοκίνητων οχημάτων, γιορτάζοντας τη συνεργασία της Tommy Hilfiger με την Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. ανακοινώνει το TOMMYNOW “DRIVE”, ένα βιωματικό high-energy event, χτισμένο γύρω από τη μόδα, την καινοτομία και τον γεμάτο αδρεναλίνη κόσμο της Formula 1. Εμπνευσμένο από την αγάπη του Tommy Hilfiger για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το show συνδυάζει την ταχύτητα και την αμεσότητα με μία vintage νοσταλγία. Το TOMMYNOW για την Άνοιξη 2018, το τέταρτο κατά σειρά runway event του brand, θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου την Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου του 2018, στις 8 μ.μ. στο Milano Congressi.
«Δύο χρόνια πριν, το πρώτο μας βιωματικό TOMMYNOW event αμφισβήτησε όλους τους παραδοσιακούς κανόνες της πασαρέλας. Ήταν απίστευτο να βλέπουμε την πλατφόρμα μας να εξελίσσετε κατά τη διάρκεια των χρόνων με πρωτοποριακές digital καινοτομίες», είπε ο Tommy Hilfiger. «Είμαι περήφανος για το γεγονός ότι βρίσκουμε νέους τρόπους να πιέζουμε συνεχώς τα όρια για περαιτέρω εκδημοκρατισμό της μόδας και να βάζουμε τον καταναλωτή στην καρδιά της εταιρίας μας. Το show της Άνοιξης του 2018 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για το TOMMYNOW καθώς πρόκειται για την ισχυρότερη πλατφόρμα μας που θα λανσάρει τις νέες συλλογές μας, φέρνοντας τον κόσμο της Formula 1 σε πρώτο πλάνο και γιορτάζοντας τη νέα συνεργασία μας με τη Mercedes-AMG Petronas Motorsport».
Η Tommy Hilfiger πρόσφατα ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει σε μια πολυετή στρατηγική συνεργασία με την τέσσερις φορές Παγκόσμια Πρωταθλήτρια της Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport., ως επίσημος Apparel Partner της, ξεκινώντας από τη σεζόν 2018. Η παγκόσμια lifestyle σχεδιαστική ομάδα του brand, δούλεψε μαζί με την καλύτερη αγωνιστική ομάδα στον κόσμο και πρωτοπόρο στον τομέα των αυτοκινήτων, προκειμένου να φέρει νέα και μοναδικά digital στοιχεία στο TOMMYNOW show. Για τον εορτασμό αυτής της συνεργασίας, το TOMMYNOW “DRIVE” θα φέρει πάνω από 2,000 καλεσμένους, -συμπεριλαμβανομένων καταναλωτών, media, VIP, buyers, και influencers από τον χώρο της μόδας-, μέσα στον κόσμο των αγώνων ταχύτητας με συναρπαστικές δράσεις.