Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τένις, η Εταιρεία με έδρα το Τορίνο γιορτάζει ένα προϊόν ιταλικής υπεροχής που έχει κατακτήσει τις καρδιές των φίλων του τένις.
Η σχέση αυτή άνθισε το 2011 στα γήπεδα του Wiblendon, που δεν αποτελεί μόνο το πιο παλιό και διάσημο τουρνουά τένις στον κόσμο, αλλά και έναν θεσμό πλούσιο σε παραδόσεις και αξίες που υιοθέτησε η Lavazza από την αρχή: αριστεία, παράδοση, πάθος και καινοτομία. Ο καφές, το κορυφαίο σύμβολο των προϊόντων ιταλικής προέλευσης [Made in Italy] και ο πυρήνας αυτής της ιστορικής μάρκας που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά της Ιταλίας, μετατράπηκε γρήγορα σε ένα καθημερινό χαρακτηριστικό γνώρισμα του βρετανικού τουρνουά, μαζί με τα κλασικά σύμβολα του Wimbledon.
Ο έρωτας τους πράγματι δυνάμωσε με την πάροδο των χρόνων, με τη Lavazza να κατακτά τα υψηλού κύρους τουρνουά τένις Roland Garros, U.S. Open και Australian Open, το ένα μετά το άλλο, μέχρι που έγινε η μοναδική μάρκα στον κόσμο που συνεργάζεται και με τα τέσσερα Grand Slams, τα οποία συγκεντρώνουν κάθε χρόνο φίλους του αθλήματος και αθλητές από ολόκληρο τον κόσμο.
«Ως ηγέτης του κλάδου του καφέ, σύμβολο της ιταλικής υπεροχής παγκοσμίως και εταιρεία φημισμένη για την ποιότητα, η Lavazza έχει επιλέξει να απευθύνεται σε εκατομμύρια λάτρεις του τένις επειδή», αναφέρει ο Αντιπρόεδρος του Ομίλου Giuseppe Lavazza, «ο καφές και το τένις υψηλού επιπέδου αλληλοσυμπληρώνονται με περισσότερους τρόπους από αυτούς που μπορεί κανείς να φανταστεί εκ πρώτης. Μοιραζόμαστε πολλές κοινές αξίες, μεταξύ των οποίων η παράδοση, η καινοτομία, η τελετουργία, η διεθνής εμβέλεια και, πρωτίστως, το πάθος».