Το Tommy Hilfiger γκρουπ, ανακοινώνει το λανσάρισμα της καμπάνιας της TOMMY JEANS capsule συλλογής για την Άνοιξη 2018.
Πρόκειται για μια γιορτή για την ατομικότητα, τη διαφορετικότητα και τη μουσική κληρονομιά του brand, η οποία περιλαμβάνει νέους καλλιτέχνες όπως τους Jelani Blackman και IAMDDB, τις τραγουδίστριες Paloma Ford και Salma Slims, και τα μοντέλα και influencers T-Bone και Rei. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS παγκοσμίως και σε επιλεγμένα σημεία χονδρικής πώλησης. Στην Ελλάδα η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 16 Μαΐου 2018.
Η ψηφιακή καμπάνια, δημιουργήθηκε από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Christian Oita σε μινιμαλιστικό στιλ στο Λονδίνο. Η καμπάνια δείχνει τη φρεσκάδα της capsule συλλογής TOMMY JEANS, και κάθε καλλιτέχνης παρουσιάζει την πολύπλευρη προσωπικότητά του και την προσέγγιση της αυτοέκφρασής του μέσω της μόδας και της μουσικής.