Balmain,
Balmain,
ΒALMAIN

Τα ψηφιακά μοντέλα του Balmain, βάζουν στον πάγο τις Influencers


Αυτή τη σεζόν, ο δημιουργικός διευθυντής Olivier Rousteing επέλεξε έναν «εικονικό στρατό» ψηφιακά κατασκευασμένων μοντέλων για να φορέσει την νέα του συλλογή.

«Ο καθένας είναι ευπρόσδεκτος να μπει στα τάγματα του Balmain army - πρέπει απλώς όλοι να μοιράζονται το ίδιο τολμηρό πνεύμα περιπέτειας, όπως τα νέα μας ψηφιακά είδωλα, Margot, Shudu και Zhi, που αντικατοπτρίζουν την ομορφιά, το ροκ στυλ και την αυτοπεποίθηση» αναφέρεται στον επίσημο λογαριασμό του οίκου στο Instagram.

Με την πρώτη ματιά τα μοντέλα μοιάζουν με αληθινές γυναίκες. Είναι τόσο ισχυρά που μπορούν να «εκτοπίσουν» μεγάλες influencers.  Δεν είναι τυχαίο ότι ο οίκος διέκοψε την συνεργασία του με την Κιμ Καρντάσιαν.

 Δημιουργήθηκαν από τον φωτογράφο Cameron-James Wilson, ο οποίος δημιούργησε την Shudu το 2017.

Τα ρούχα επιμελήθηκε η CLO Virtual Fashion, η οποία δημιουργεί υπερρεαλιστικές προσομοιώσεις 3D ενδυμάτων.

Η Shudu είναι γνωστή ως το πρώτο ψηφιακό super model στον κόσμο. Η σελίδα της στο Instagram της έχει περίπου 140.000 ακόλουθους και έχει ήδη συμμετάσχει σε editorials για την Women's Wear Daily, την Vogue Australia και Cosmopolitan.

 

 

Τα ψηφιακά μοντέλα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή. Η δημοτικότητα των εικονικών μοντέλων είναι σίγουρα σε άνοδο.

Η Lil Miquela, ένας χαρακτήρας που δημιούργησε ο Trevor McFedries και η Sara Decou ως ψηφιακό έργο τέχνης, έχει πάνω από 1 εκατομμύριο οπαδούς στο Instagram και εκτός από τα πιο μοντέρνα και στιλάτα λουκ, το προφίλ έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα.

Ο Olivier Rousteing του Balmain είναι γνωστός για το έντονο ύφος του και εστιάζει στο να φέρει τον γαλλικό οίκο μόδας στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής εποχής. «Πρέπει να αλλάξουμε, πρέπει να πιέσουμε τα όρια, πρέπει να μιλήσουμε στη νέα γενιά», δήλωσε σε βίντεο για τους New York Times το περασμένο έτος ο διάσημος σχεδιαστής.

Νωρίτερα φέτος, ο Olivier Rousteing δημιούργησε το «My City of Lights», μια εμπειρία εικονικής πραγματικότητας για να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν τη δημιουργική του έκφραση και την εξέλιξή του. 

 

 

Όραμα του να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ μόδας και τεχνολογίας. Και φαίνεται πως θα το πετύχει.