Οταν η πρωτοπορία συνάντησε την υψηλή αισθητική. Το σόου του οίκου Gucci στην πρώτη ημέρα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου – εκεί που θα χτυπά η «καρδιά» της μόδας τις επόμενες ημέρες- ήταν με μια λέξη συναρπαστικό.
Για πρώτη φορά, η νέα ανδρική και γυναικεία κολεξιόν του οίκου παρουσιάστηκε μαζί, σε ένα σόου. Το στιλ, για ακόμα μια φορά, αποθεώθηκε.
Το «μέλλον» ήταν το θεματικό μοτίβο του σόου και εκεί μας ταξίδεψαν οι δημιουργίες του Αλεσάντρο Μισέλ, του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου.
Τα μοντέλα που περπάτησαν στην πασαρέλα με τις δημιουργίες του οίκου Gucci– άτομα διαφορετικών ηλικιών και εθνικοτήτων - έφεραν το μήνυμα που και οι δημιουργίες του οίκου ήθελαν να περάσουν: το πανανθρώπινο και οικουμενικό μήνυμα της διαφορετικότητας που ενώνει τους ανθρώπους και μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ τους. «Η κοινή λογική δεν είναι κοινή». Αυτό ήταν το μήνυμα που είδαμε να συνοδεύει το logo στα T- Shirts του οίκου. Μια ιδέα του καλλιτέχνη Κοκο Καπιταν που συνεργάστηκε με τον οίκο ειδικά για το σόου. Αλλωστε η τέχνη είναι πάντα παρούσα στις επιδείξεις του.