Το Tommy Hilfiger group ανακοίνωσε την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια Tommy Hilfiger Denim για την Άνοιξη του 2017, «24/7 Live. Love. L.A.». Η ψηφιακή καμπάνια επικεντρώνεται στο να εμπλέξει τους καταναλωτές σε μια behind-the-scenes ματιά στον τρόπο ζωής των σύγχρονων Millennials, με τους Lucky Blue Smith, Anwar Hadid και Sofia Richie.
Η καμπάνια ακολουθεί τους τρεις πρωταγωνιστές από τους ηλιοκαμένους αυτοκινητόδρομους του L.A. μέχρι τα αγαπημένα τους στέκια. Οι πρωταγωνιστές μοιράζουν αποκλειστικό behind-the-scenes υλικό και συνεντεύξεις με τους οπαδούς τους μέσω Instagram stories και Snapchat, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει geofilters για κάθε τοποθεσία των γυρισμάτων. Ο Nash Grier δημιούργησε ένα προσαρμοσμένο υλικό και αποκλειστικές συνεντεύξεις κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της καμπάνιας, το οποίο θα μοιραστεί στα δικά του κανάλια και στα social media του Tommy Hilfiger ξεκινώντας στις 15 Φεβρουαρίου. Με 9.900.000 followers στο Instagram, και πάνω από 4,8 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι του στο YouTube, ο Grier επικοινωνεί με τους Tommy Hilfiger Denim fans με ένα αυθεντικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας το hashtag #HilfigerDenim και το @TommyHilfiger.