H συνάντηση ήταν προγραμματισμένη για τη 1.30 το μεσημέρι στο καφέ του ξενοδοχείου Χίλτον, στην Αθήνα.
Έφτασα με 5 λεπτά καθυστέρηση και με μία μικρή σύγχυση, αφού δεν είχα συναντήσει ποτέ ξανά την Κωνσταντίνα Καμπισοπούλου, ιδρύτια του brand "The Artians". Χρειάστηκαν μόνο μερικά δευτερόλεπτα και μία διερευνητική ματιά για να προχωρήσω προς το μέρος όπου καθόταν μια πολύ γοητευτηκή γυναίκα. Εκτός από τα θετικά vibes, αυτό που με προσέλκυσε κοντά της ήταν το πουκάμισο που φορούσε. Με καθαρές συμμετρικές γραμμές, έντονο χρώμα και ένα εντυπωσιακό pattern -σήμα κατατεθέν των ρούχων της. Συστηνόμαστε στα γρήγορα και ξεκινάμε την κουβέντα. Με μία σπάνια ευγένεια, με κοφτερό βλέμμα και ανάλογο μυαλό, η Κωνσταντίνα μίλησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια για το brand, τη γρήγορη μόδα, τις ανησυχίες και τα μελλοντικά της σχέδια.
«Το brand ξεκίνησε πριν από δυομισι περίπου χρόνια, με μία συνεργάτιδα, η οποία στην πορεία αποχώρησε. Ξεκίνησε από την αγάπη μου για τη μόδα, σε συνδυασμό με τα σημεία των καιρών, δηλαδή την κρίση, η οποία με έκανε να αφήσω την προηγούμενη δουλειά μου -αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων. Έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια με τη ζωγραφική, το ελεύθερο σχέδιο, μετά έκανα εφαρμοσμένες τέχνες και στην πορεία κατέληξα στη μόδα. Μάλιστα εκείνες τις εποχές που σπούδαζα, αναρωτιόμουν... “Σχεδιάστρια μόδας; Αφού δεν υφίσταται αυτό το επάγγελμα στην Ελλάδα”. Όμως η κρίση γεννάει δημιουργικότητα και ευκαιρίες. Για παράδειγμα, οι υφασματέμποροι χάνοντας τις μεγάλες παραγωγές στράφηκαν προς εμάς τους μικρούς σχεδιαστές και έτσι καταφέραμε κι εμείς να ευδοκιμήσουμε στο χώρο» μου λέει όταν τη ρωτώ για την ιστορία του brand και την επιβίωση των μικρών σχεδιαστών.