Το brand Aumorfia, δεν είναι ένα ακόμη ελληνικό brand κοσμημάτων. Είναι μια διαφορετική ματιά σε αξεσουάρ με καθαρές, αυστηρές γραμμές και μαλακές επιφάνειες που προσαρμόζονται στην κίνηση και τον χαρακτήρα του ανθρώπου που τα φοράει.
Mέσα από 8 ερωτήσεις-απαντήσεις, η ιδρύτρια του Aumorfia, μας εξηγεί τη φιλοσοφία του τολμηρού brand.
Η Θεανώ Ραβαζούλα Ποταμιάνου
Η ομορφιά περιέχει μέσα της αμορφία ή η αμορφία έχει τη δική της ομορφιά; Πώς αποφασίσατε να δώσετε στο brand σας αυτό το ιδιαίτερο όνομα-λογοπαίγνιο;
-Ακριβώς! Όπως το διατυπώσατε. Ήθελα να χρησιμοποιήσω μια ελληνική λέξη που να έχει σχέση με το κάλλος, αλλά χωρίς αυτό να περιορίζεται από τους συνήθεις ορισμούς με τους οποίους το ταυτίζουμε. Ήθελα να έχει μια πιο ελεύθερη και υπό εξέλιξη μορφή και ερμηνεία. Έτσι γεννήθηκε η λέξη Aumorfia η οποία αποτυπώνει πλήρως, την αίσθηση που αφήνει ένα αντικείμενο του οποίου η ομορφιά εξαρτάται και καθορίζεται από τη ματιά και το πνεύμα του παρατηρητή ή κατόχου του. Άρα έχει άπειρες ερμηνείες.
Ως Ιnterior and graphic designer, ήταν αναμενόμενο πιστεύετε να ασχοληθείτε με το κόσμημα; Πώς έγινε η επαφή με τη δημιουργία των αξεσουάρ;
-Δεν σχεδίαζα ποτέ να ασχοληθώ αποκλειστικά με κόσμημα. Πάντα σχεδίαζα αντικείμενα με μια ευρύτερη έννοια. Από έπιπλα και αντικείμενα για το σπίτι, μέχρι ρούχα και τσάντες. Με ενδιέφερε το industrial design από τον καιρό που το είχα ως μάθημα στην σχολή μου και χρειάστηκε να δουλέψω για την πτυχιακή μου. Με συναρπάζει η διαδικασία του σχεδιασμού, από τη στιγμή της αρχικής σύλληψης, την επίλυση όλων των προβλημάτων ώστε το αντικείμενο να γίνει χρηστικό και την τελική παραγωγή. Το κόσμημα προέκυψε από την προσωπική μου ανάγκη να φοράω κάτι διαχρονικό, απλό και καθημερινό αλλά ταυτόχρονα με χαρακτήρα που να προσαρμόζεται ή και να διαμορφώνει το ρούχο με το οποίο φοριέται. Επίσης ήθελα να σχεδιάσω σαν πρώτο βήμα του project Aumorfia κάτι πιο προσωπικό και άμεσα αποδεκτό, όπως είναι το αξεσουάρ, προτού περάσω σε αντικείμενα πιο μεγάλης κλίμακας που έχω ήδη σχεδιάσει και κάποια στιγμή, ίσως προχωρήσω στην παραγωγή τους.
Δουλεύετε πολύ με δέρμα και μέταλλο, γιατί επιλέξατε αυτά τα υλικά και όχι κάτι άλλο;
-Ξεκίνησα με το δέρμα γιατί το αγαπώ. Είναι υλικό που έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιείται σε προϊόντα που συνοδεύουν το ντύσιμό μας, όπως τσάντες και παπούτσια και λειτουργεί όπως και το δέρμα μας. Μεγαλώνει όμορφα με το χρόνο και αποκτά δίκη του προσωπικότητα. Θα αποτελεί πάντα βάση της δουλειάς μου και θα συνδυάζεται με διάφορα υλικά. Το μέταλλο και τα ευγενή μέταλλα είναι από τις πρώτες συνιστώσες αυτής της δημιουργικής εξίσωσης. Θα ακολουθήσουν και άλλα.
Οι Ελληνίδες είναι έτοιμες να δοκιμάσουν; Να πειραματιστούν; Ή νιώθετε ότι προτιμούν τις safe και διακριτικές επιλογές;
-Σίγουρα οι Ελληνίδες είναι περισσότερο συνηθισμένες στο ασήμι και το χρυσό, καθώς το βλέπουν και σαν επένδυση. Στις τελευταίες συλλογές μου δουλεύω αυτά τα μέταλλα μαζί με το δέρμα ώστε να δείξω ότι δεν έχει απαραίτητα ροκ ή s&m χαρακτήρα, αλλά μπορεί να είναι κομψό, σύγχρονο και διακριτικό, ανάλογα με την ποιότητα της επεξεργασίας του και τον τρόπο που θα το διαχειριστείς. Βλέπω ότι σιγά-σιγά, γνωρίζοντας το concept Aumorfia το αγαπούν και πειραματίζονται με τα κομμάτια.