Η Polaroid, παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία των πολωτικών φακών και στον mass cool τομέα των οπτικών, παρουσιάζει την ταινία μικρού μήκους The Fish Bowl, εμπνευσμένη από την ιστορία του Edwin Herbert Land, του ανθρώπου που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον κόσμο.
Ο Nacho Gayan, ένας από τους κορυφαίους σκηνοθέτες στη διαφήμιση, αποδίδει υπέροχα, μέσω εικόνας, μουσικής και ουσιαστικά χωρίς λόγια, την περιπέτεια που οδήγησε τον νεαρό Edwin Land να εφεύρει το πολωτικό φίλτρο, το οποίο σήμερα μας επιτρέπει να απολαμβάνουμε μια άμεση οπτική εμπειρία και να βλέπουμε τον κόσμο γύρω μας με ακρίβεια και χωρίς αντανακλάσεις.
Αυτή η συναρπαστική ταινία, που μας ταξιδεύει στις αρχές της δεκαετίας του 1930, ξεκινάει με τον Edwin Land, φοιτητή φυσικής σε ένα από τα πιο φημισμένα πανεπιστήμια των ΗΠΑ, να παρατηρεί με προσοχή το «φιλτράρισμα» του ηλιακού φωτός μέσα από το τζάμι, προτού πέσει πάνω σε μια επιφάνεια. Ο Edwin είναι ένας νέος με ανήσυχο μυαλό, που πιστεύει ότι δεν χρειάζεται ακαδημαϊκή εκπαίδευση για να φέρει εις πέρας την ιδέα του. Εγκαταλείπει τις σπουδές του για να αφιερωθεί πλήρως στα πειράματά του, τα οποία πραγματοποιεί κρυφά σε ένα εργαστήριο στο Πανεπιστήμιο της Κολούμπια.
Μετά από αρκετές προσπάθειες και πολλές άγρυπνες νύχτες, το όνειρο του Edwin γίνεται τελικά πραγματικότητα: τελειοποιεί την εφεύρεσή του, το πολωτικό φίλτρο. Χάρη στη μοναδική του ιδιότητα να εξαλείφει οποιαδήποτε αντανάκλαση, κάνει μια γυάλα γεμάτη με νερό να μοιάζει διαφανής όταν πέφτει επάνω της το φως του ήλιου, επανεμφανίζοντας ως δια μαγείας το χρυσόψαρο που υπήρχε μέσα από την αρχή.
Στη συνέχεια, η ταινία κάνει μια σύντομη αναδρομή στις πιο σημαντικές δεκαετίες της ογδοηκονταετούς πορείας της εφεύρεσης, δείχνοντας πως η Polaroid κατάφερε να γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς και αξιόπιστες μάρκες γυαλιών, που προτιμούν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως.
Το 1935, ο Edwin Land πουλάει το πρώτο ζευγάρι γυαλιών ηλίου Polaroid και δύο χρόνια αργότερα ιδρύει την Polaroid Corporation στο Κονέκτικατ των ΗΠΑ. Ο Land αποφασίζει να μετονομάσει την εταιρεία του «Land-Wheelwright Laboratories» σε «Polaroid Corporation» (από τα συνθετικά των λέξεων «Polarizing Celluloid») ώστε να τονίσει την εστίασή της στην τεχνολογία πολωμένων φακών και γυαλιών ηλίου.
Το 1939, η Chrysler Corporation γίνεται χορηγός της πρώτης εμπορικής τρισδιάστατης ταινίας. Για την παρακολούθηση της ταινίας, χρησιμοποιήθηκαν τα μοναδικά 3D γυαλιά της Polaroid στην Παγκόσμια Εμπορική Έκθεση Νέας Υόρκης.
Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η Polaroid επιλέχθηκε από την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία και τον Αμερικάνικο Στρατό ως προμηθευτής γυαλιών υψηλών προδιαγραφών για πιλότους και πληρώματα αρμάτων μάχης.
Η οικονομική άνθηση της δεκαετίας του ‘50 και του ‘60 είναι μια περίοδος άνθησης για τη βιομηχανία της μόδας: η Polaroid εξαπλώνεται γρήγορα και γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, χάρη στις πρώτες τηλεοπτικές της διαφημίσεις. Τη δεκαετία του 1970 - τα χρόνια της ελευθερίας, της υπέρβασης, της πολιτικοποίησης και της καλλιτεχνικής δημιουργικότητας- λανσάρονται τα πρώτα γυαλιά πιλότου της μάρκας και γίνονται το best seller όλων των εποχών. Το 1977 η Polaroid φιλοξενείται στο εξώφυλλο του περιοδικού Vogue.