Είναι αρχισυντάκτρια μόδας στο περιοδικό Vogue της Ιαπωνίας, συντάκτρια μόδας στο περιοδικό W Magazine, γυρίζει όλο τον κόσμο και τις πασαρέλες στην αναζήτηση κομψών ρούχων και αξεσουάρ και έχει κερδίσει πάνω από 673.000 followers στο Instagram.
Επομένως, το πρώτο βιβλίο της Giovanna Battaglia με τίτλο «Gio_Graphy: Fun in the Wild World of Fashion» δεν θα μπορούσε να μην προωθηθεί με τον πιο γκράντε τρόπο!
Το πιο γνωστό πολυκατάστημα της Νέας Υόρκης, Bergdorf Goodman, ενώνει τις δυνάμεις του με την Ιταλίδα Fashion Editor αυτό το μήνα, πριν από την παγκόσμια κυκλοφορία του βιβλίου της τον Οκτώβριο. Όλες οι βιτρίνες του είναι αφιερωμένες σε εκείνη, φιλοξενώντας ένα pop-up shop προωθώντας το it girl της Ιταλικής μόδας λανσάροντας επίσης ένα T-shirt εμπνευσμένο από το βιβλίο της.
«Hταν μια φυσική εξέλιξη», λέει η Giovanna Battaglia για τη συνεργασία. «Γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια τη Linda Fargo (την αντιπρόεδρο του πολυκαταστήματος Bergdorf Goodman), και όταν το βιβλίο μου τελείωσε, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι μαζί και ήταν πολύ εποικοδομητικό» συμπλήρωσε.