Givenchy S/S 2018: Το ντεμπούτο της Clare Waight Keller ήταν ένα μαγικό ταξίδι στην ιστορία του οίκου | 0 bovary.gr
Givenchy S/S 2018: Το ντεμπούτο της Clare Waight Keller ήταν ένα μαγικό ταξίδι στην ιστορία του οίκου | 0 bovary.gr
GIVENCHY

Givenchy S/S 2018: Το ντεμπούτο της Clare Waight Keller ήταν ένα μαγικό ταξίδι στην ιστορία του οίκου


Αέρας ανανέωσης στον οίκο Givenchy.

Η νέα creative director του οίκου Claire Waight Keller έδωσε μια πρώτη γεύση του πληθωρικού σχεδιαστικού ταλέντου της.

Η Claire, το φετινό καλοκαίρι έκανε ένα συναρπαστικό ταξίδι: «βούτηξε» στα άδυτα του αρχείου του οίκου και άντλησε έμπνευση για τη συλλογή της κάνοντας μια διαδρομή στις σημαντικές στιγμές της πορείας του.

Mετά την αποχώρησή της από τον οίκο Chloe, η σχεδιάστρια πιστεύει στην μεταμορφωτική δύναμη της δημιουργικότητας και του οράματός της και θέλει να φέρει νέα δεδομένα στη φιλοσοφία του οίκου.

Tα δυναμικά, εκφραστικά και αυθόρμητα σκίτσα του Hubert de Givenchy ήταν για εκείνη ένας «οδηγός» για να πάει το στιλ των δημιουργιών της, βήματα παρακάτω.

«Εase and simplicity»

«Ανεση και απλότητα». Η σχεδιάστρια ήθελε οι δημιουργίες της να απευθύνονται στη γυναίκα του σήμερα και στις «πραγματικές της διαστάσεις».

Η υψηλή ραπτική δεν θα πρέπει να είναι «εξωπραγματική». Θα πρέπει να έχει ευελιξία.

«Χρυσά» χείλη αποτυπωμένα σε miniskirts, δερμάτινα και denim jackets, ασύμμετρα cocktail φορέματα, η διαχρονική αντίθεση του μαύρου και του λευκού, μεταξωτές μπλούζες, floral και feather-like prints, sporty πανωφόρια, ρίγες, δαντέλα, cowboy boots. Το «κύμα» της «Logomania» που διαπέρασε την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού έκανε την εμφάνισή του κι εδώ. Το logo του οίκου έκανε την εμφάνισή του σε T-Shirts.

Στα παρασκήνια του show, η σχεδιάστρια δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στον οίκο Givenchy νιώθω να είμαι περισσότερο στο δικό μου «έδαφος», από όσο ήμουν στον οίκο Chloe. Ολοι με ξέρουν για την συνεργασία μου με τον οίκο Chloe, αλλά πριν από αυτόν, ζούσα στη Νέα Υόρκη και φορούσα μαύρα για 10 χρόνια».

Η λέξη-κλειδί είναι η λέξη «μεταμόρφωση». Η νέα creative director του οίκου έχει όραμα. Κι αυτό φάνηκε κιόλας από το ντεμπούτο της. 

TAGS