Τι μπορεί να κλέψει τη δόξα από τη Τζούλια Ρόμπερτς σε ένα πλάνο; Τίποτα απολύτως θα απαντούσε κάποιος βιαστικά.
Κι όμως στο νέο spot της Calzedonia, το 3ο του ιταλικού legwear brand στο οποίο συνεργάζεται με την ηθοποιό, την παράσταση κλέβει το καλσόν.
Στο τελευταίο spot την είδαμε να φεύγει από το κατάστημα με τσάντες στα χέρια. Τώρα, επιστρέφει πάλι στο κατάστημα. Cool, γεμάτη χαρά και με διάθεση να ανακαλύψει τη νέα συλλογή μόδας.
Φορώντας ένα must have κομμάτι της φετινής σεζόν, η Τζούλια Ρόμπερτς, αποδεικνύει ότι είναι η τέλεια πρέσβειρα για την Calzedonia. Διαχρονικό icon, η φήμη της είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη κι επιδεικνύει ένα προφίλ γενικής εκτίμησης. Ενσαρκώνει ιδανικά το πνεύμα και τις αξίες που οι γυναίκες αποδίδουν στο brand: στυλ, θετικότητα, ενέργεια.
Η Calzedonia ιδρύθηκε στη Βερόνα το 1986 και οι συλλογές της αποτέλεσαν ορόσημο για τις τάσεις στο Legwear και το Beachwear, για όλη την οικογένεια, συνδυάζοντας την ποιότητα με το στυλ και τις προσιτές τιμές. Το 2017 σηματοδοτεί την είσοδο του brand στις αμερικάνικες και κινεζικές αγορές, ένα χρονικό σημείο έντονης ανάπτυξης και ενθουσιασμού που ενισχύεται και από το νέο αυτό διαφημιστικό το οποίο εστιάζει στις fashion συλλογές legwear της Calzedonia.