Δεν είναι μόνο το ποιοτικό φαγητό που εξασφαλίζει την επιτυχία ενός εστιατορίου.
Ο Tομ Στρόθερ, creative director εταιρίας που αναλαμβάνει τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων και έχει σχεδιάσει επιτυχημένα εστιατόρια του εξωτερικού, αποκαλύπτει τα τρικ που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια για να επηρεάσουν θετικά τους πελάτες ακόμα κι αν το φαγητό δεν είναι εξαιρετικής ποιότητας.
O Τομ Στρόθερ μίλησε στο Independent και μας μυεί στα μυστικά της «φιλοσοφίας» των εστιατορίων. Ακόμα και η κακή και γρήγορη μουσική που ακούς την ώρα που τρως μπορεί να σε κάνει να μην θες να ξαναπατήσεις...
«Υπάρχουν δύο πολύ σημαντικά πράγματα για μας στον σχεδιασμό του εστιατορίου. Πρώτα από όλα είναι το στόρι και η ιστορία πίσω από τον σχεδιασμό. Είναι σημαντικό για μας να «μεταδώσουμε» το μήνυμα που θέλει να περάσει το εστιατόριο μέσα από τις λεπτομέρειες του. Κάθε λεπτομέρεια παίζει το δικό της ρόλο. Το δεύτερο και πολύ σημαντικό στοιχείο στο σχεδιασμό του εστιατορίου είναι το λειτουργικό κομμάτι. Πχ. Πώς θα έχουν πρόσβαση οι πελάτες στο εστιατόριο; Πώς θα φεύγει το φαγητό από την κουζίνα για να πηγαίνει στο τραπέζια; Πόσοι σερβιτόροι θα υπάρχουν; Aν όλα αυτά λειτουργούν «ρoλόι» τότε ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας του εστιατορίου έχει εξασφαλιστεί. Αν όλα αυτά δεν λειτουργούν εύρυθμα, τότε ακόμα και αν το εστιατόριο είναι όμορφο, δεν θα έχει επιτυχία».