Το DON Barber & Groom είναι αυτό που θα λέγαμε ο παράδεισος των αντρών. Μια μοντέρνα επανέκδοση του κλασικού, αντρικού, κουρείου που ταξιδεύει το νου και τις αισθήσεις στην αίγλη της παλιάς Αθήνας, σημερινά δοσμένη, ενώ προσφέρει κλασικές και μοντέρνες υπηρεσίες barbering και grooming, προσαρμοσμένες στο στιλ του κάθε πελάτη.
Λέγεται, ότι για το γυναικείο κοινό το κομμωτήριο δεν είναι απλά ένας χώρος περιποίησης και φροντίδας των μαλλιών, αλλά αποτελεί ένα μέρος στο οποίο ανταλλάζουμε απόψεις και κάνουμε μιας μορφής ψυχανάλυση. Ισχύει το ίδιο για τους άντρες που σήμερα επισκέπτονται το σύγχρονο μπαρμπέρικο;
Είχα την τύχη να δουλέψω και με γυναίκες για 15 χρόνια και μπορώ να πω πως υπάρχουν βασικές διαφορές ως προς τις ανάγκες που έχουν οι άντρες από το κουρείο από εκείνες των γυναικών στο κομμωτήριο. Στο αντρικό κοινό δεν υπάρχει hot season, δεν υπάρχει ημερομηνία. Ο άντρας ξυπνάει, βλέπει ότι δεν «στρώνουν» τα μαλλιά του και έρχεται για κούρεμα ή περνάει έξω από το κατάστημα και θυμάται ότι θέλει να κουρευτεί. Υπάρχει βέβαια και η κατηγορία των πιο elegant αντρών, που επιθυμούν να είναι πάντοτε περιποιημένοι και φροντίζουν για αυτό.
Μιας και έχετε επιμεληθεί το look και των δύο φύλων, ποιος είναι πιο «δύσκολος» πελάτης τελικά, μια γυναίκα ή ένας άντρας;
Δεν υπάρχει «δύσκολος» πελάτης. Είναι διαφορετικές οι ανάγκες. Απλά στην περίπτωση των αντρών, είναι λιγότερα τα πράγματα που θα κάνεις, υπό την έννοια αυτή είναι και πιο «εύκολος» πελάτης. Ο άντρας είναι σαν ένα μικρό παιδί. Εμπιστεύεται πιο εύκολα, είναι πηγαίος ο ενθουσιασμός του, είναι πιο αυθόρμητος ο ίδιος. Αντίθετα, η γυναίκα έχει συνήθως μεγαλύτερη ανασφάλεια και ψάχνει όλες τις λεπτομέρειες. Επίσης, έρχονται συχνά άντρες και μας δείχνουν φωτογραφίες με διάσημους άντρες, όπως τον Τζορτζ Κλούνεϊ που κάποτε είχε μούσι, fashion icons δηλαδή που επηρεάζουν το στιλ, αλλά ο άντρας θα επηρεαστεί λιγότερο από ότι μια γυναίκα.
Πού νομίζετε πως οφείλεται η επιστροφή στην αγάπη για το ρετρό;
Η προσωπική μου άποψη, είναι ότι επειδή ακόμα και στο χώρο του design ή της γαστρονομίας υπάρχει η τάση για επιστροφή σε παραδοσιακές αξίες, όλο αυτό που ζήσαμε στην Ελλάδα με τη «φούσκα» των νέων πραγμάτων, μας έκανε να καταλάβουμε ότι η βάση είναι τελικά οι παραδοσιακές αξίες αυτές.