Τα δάπεδα με prints, διάδρομοι που φωσφορίζουν στο σκοτάδι είναι μερικά από τα διασκεδαστικά χαρακτηριστικά που συμπεριέλαβε ο καλλιτεχνικός διευθυντής John Pentassuglia στο Defhouse, ένα σπίτι στο Μιλάνο που σχεδιάστηκε αποκλειστικά και μόνο για νεαρούς ινφλουένσερς.
Σχεδιασμένο για να είναι το «ιδανικό σκηνικό για την παραγωγή περιεχομένου», το Defhouse μοιράζονται επί του παρόντος νεαροί Ιταλοί influencers οι οποίοι επιθυμούν να αυξήσουν τους οπαδούς τους σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το Tik Tok.
Το Defhouse σχεδιάστηκε από την εταιρεία μέσων ενημέρωσης Web Stars Channel (WSC), η οποία ισχυρίζεται ότι το ακίνητο είναι το πρώτο του είδους του που εμφανίζεται στην Ιταλία.
Αρκετά σπίτια, τα οποία αναφέρονται συχνά ως «σπίτια συνεργασίας», έχουν ήδη δημιουργηθεί στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ, με ένα από τα πιο γνωστά παραδείγματα να είναι το The Hype House.
Σε αυτά τα σπίτια - παλάτια προΐσταται συνήθως μια εταιρεία διαχείρισης, η οποία νοικιάζει τα δωμάτια σε πολλά υποσχόμενους αστέρες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σε αντάλλαγμα για τη δημιουργία δημοφιλούς διαδικτυακού περιεχομένου, η εταιρεία μπορεί να βοηθήσει τους ενοίκους να εξασφαλίσουν προσοδοφόρες συμφωνίες χορηγίας με γνωστές εταιρείες.
Ο ιδρυτής του WSC, Luca Casadei, υποστηρίζει ότι το Defhouse είναι το μοναδικό σπίτι που θέλει από τους προσωρινούς του ιδιοκτήτες να επικεντρωθούν στην παραγωγή έργου με βάθος και ουσία.
Όσοι μένουν στο σπίτι παρακολουθούν μαθήματα για θέματα όπως η βιωσιμότητα και, όπως αναφέρει το Dezeen, ενθαρρύνονται να μάθουν για επαγγέλματα που έχουν ζήτηση πέρα από αυτά που ανήκουν στη σφαίρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πώς είναι η διαρρύθμιση του σπιτιού μέσα στο οποίο μένουν μόνο ινφλουένσερς
Το εσωτερικό του Defhouse, το οποίο είναι συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ, σχεδιάστηκε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή John Pentassuglia, ο οποίος είχε επιπλέον βοήθεια από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Emanuele Tresoldi.