Οι καλοκαιρινές διακοπές ξεκινούν από το πλοίο -Μια μοναδική εμπειρία για να απολαύσεις το ταξίδι | 0 bovary.gr
BLUE STAR FERRIES

Ο Ιούνιος δεν θα μπορούσε να μπει με καλύτερο τρόπο από τις καλοκαιρινές διακοπές. Προορισμός; Οι γονείς μου στη Ρόδο (ναι είμαι από τις τυχερές) και παρέα; Η καλύτερη. Η αδελφή μου και τα δύο της παιδιά.

«Θέλω καμπίνα», της είπα, πριν προλάβει να πει τίποτα άλλο -λατρεύω το ταξίδι με το πλοίο, μου αρέσει να χαζεύω τη θάλασσα, αλλά με τους δύο μικρούς Ταρζάν μαζί, πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας. «Μην ανησυχείς. Ξέρω ακριβώς με τι θα ταξιδέψουμε», με καθησύχασε.

Η αδελφή μου ανέλαβε τα εισιτήρια του πλοίου και την καμπίνα. Μάλιστα με ενημέρωσε ότι οι τιμές των εισιτηρίων ήταν οικονομικές, καθώς είχαμε 25% έκπτωση με την τετράκλινη καμπίνα -πράγμα που σήμαινε ότι θα εξοικονομούσα χρήματα για τις τελευταίες εκκρεμότητες όπως μανικιούρ, πεντικιούρ κι ένα φρεσκάρισμα στα μαλλιά.

Τέλεια!

Μετά από μια κουραστική και ζεστή εβδομάδα στην Πρωτεύουσα, έφτιαξα βαλίτσα, έβαλα μέσα μαγιό, παρεό και τα απαραίτητα καλοκαιρινά ρούχα και έφυγα για Πειραιά.

Έφτασα στην πύλη για Δωδεκάνησα και βρήκα εκεί την Μαρία. Με περίμενε με τα δύο πιτσιρίκια και τρεις γεμάτες βαλίτσες. «Με το Blue Star 1 θα πάμε. Φανταστικά!» λέω αντί χαιρετισμού, αφού είχα ταξιδέψει πρόσφατα με την Blue Star Ferries στις Κυκλάδες και είχα περάσει αξέχαστα.

Μπαίνοντας στο Blue Star 1, αντικρίσαμε ένα πραγματικά όμορφο πλοίο. Πεντακάθαρο, με fluffy καναπέδες στα σαλόνια και ανατομικές θέσεις για όσους το επιθυμούν. Δεν έβλεπα την ώρα να εξερευνήσω όλο το καράβι για να βρω το αγαπημένο μου σημείο.

Στη ρεσεψιόν όπου πήγαμε για να κανονίσουμε τα της καμπίνας, μας ενημέρωσαν ότι υπήρχαν διαθέσιμες εξωτερικές τετράκλινες με τον παιδικό ήρωα BlueStarino. Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Και θα χαρούν και δεν θα γκρινιάζουν στο ταξίδι (Lucky me!).

Οι συγκεκριμένες καμπίνες είναι οικογενειακές και ειδικά σχεδιασμένες με τον παιδικό ήρωα, ώστε οι μικροί ταξιδιώτες να περάσουν ευχάριστα την ώρα τους μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας.

Αλλά το ευγενικό προσωπικό του πλοίου δεν σταμάτησε εκεί. Έδωσε στα παιδιά μπλοκ ζωγραφικής και ξυλομπογιές με τον Bluestarino ώστε να περάσουν δημιουργικά το ταξίδι τους. Όπως καταλαβαίνετε δεν σταμάτησαν να ζωγραφίζουν και να φτιάχνουν ιστορίες με τον νέο τους ήρωα. Κάποια στιγμή εξαντλήθηκαν και έπεσαν για ύπνο.

Δεν δυσκολεύτηκα να πείσω την αδερφή μου να κάνουμε μια βόλτα στο πλοίο και να τσιμπήσουμε κάτι.

«Πού να είμαστε, άραγε;», σκέφτηκα. Ευτυχώς, μπορούσα από το smartphone μου να τσεκάρω την ακριβή θέση του πλοίου αλλά και τι καιρό έκανε. Στη συνέχεια -η αγαπημένη μου στιγμή- τσεκάραμε το μενού των εστιατορίων αλλά και του μπαρ για να διαλέξουμε τι θα φάμε. Όλα αυτά με την υπηρεσία @sea που παρέχεται δωρεάν. Απλά συνδέθηκα στο wifi του πλοίου και χωρίς σύνδεση στο Internet.

A la Carte, Self Service ή Goody’s Burger House; Εγώ διάλεξα τα Goody’s (φυσικά!) και πήρα ένα λαχταριστό γλυκό για μετά!

Κάναμε μια βόλτα στο κατάστρωμα και μπαίνοντας πάλι μέσα πέσαμε πάνω στο κατάστημα του πλοίου: Κοσμήματα, καλλυντικά, ρούχα για την παραλία (Yesss!). Εδώ είμαστε.

Είχα προνοήσει και είχα βγάλει κάρτα Seasmiles. Πρόκειται για πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών, με το οποίο μαζεύεις πόντους και έχεις εκπτώσεις και προσφορές σε διάφορες υπηρεσίες. Μου φάνηκε απαραίτητη, όπως σε κάθε ταξίδι!

Πήραμε δώρα για τα παιδιά και για εμάς (παρεό και χάρτες). Ανοίγω το πορτοφόλι και... σοκ! Δεν είχα βγάλει λεφτά. Και τώρα;

Η ταμίας (να ‘ναι καλά) με ενημέρωσε ότι το πλοίο διαθέσει μηχάνημα ΑΤΜ. Ουφ! Ευτυχώς, έτρεξα και έβγαλα για να μην ξεμείνω πάλι. Το αγαπώ αυτό το πλοίο.

«Πάμε να πιούμε ένα ποτό στο μπαρ; Είναι νωρίς ακόμα. Ας απολαύσουμε το ταξίδι μας» είπα στην Μαρία και την τράβηξα με το ζόρι.

Αφού φάγαμε, ήπιαμε και ψωνίσαμε, γυρίσαμε στην καμπίνα μας για ύπνο. Η Μαρία, κατάκοπη (μάνα είναι), κοιμήθηκε αμέσως.

Εγώ, κλασσικά, είχα υπερένταση. Σε κανένα ταξίδι δεν κοιμάμαι, είναι η αλήθεια. Προτιμώ να «το ζω». Έκανα μια βόλτα στο εξωτερικό κατάστρωμα και θυμήθηκα ότι με την υπηρεσία @sea που μας παρέχει το πλοίο μπορώ να δω ταινίες, να ακούσω μουσική ή να παίξω παιχνίδια στο smartphone. Τέλεια! Έφαγα και το γλυκάκι μου (παραλία αύριο είπαμε, ε;)!

Μετά από λίγο, πήγα και εγώ για ύπνο. Ξάπλωσα στο μαλακό κρεββάτι και ξύπνησα το πρωί λίγο πριν πιάσουμε Ρόδο.

Άνοιξα τα μάτια μου και... καφέ! Ετοιμαστήκαμε και οι τέσσερις και πήγαμε για πρωινό. Δροσεροί καφέδες και χυμοί, λαχταριστά αλμυρά και γλυκά σνακ, όλα ήταν τέλεια. Φάγαμε σαν βασιλιάδες και ετοιμαστήκαμε να αποβιβαστούμε.

Μπορεί να ανυπομονούμε να φτάσουμε στον καλοκαιρινό μας προορισμό, όμως το ταξίδι έχει μεγάλη σημασία. Ήταν ένα ταξίδι χαλαρωτικό, μαγευτικό και αν και ήταν μακρινό, είχε στυλ και άνεση.

Σίγουρα το επόμενο ακτοπλοϊκό μου ταξίδι θα είναι με την Blue Star Ferries!