Η Beyoncé συνεργάζεται με μια μεγάλη ομάδα και πολλούς στυλίστες και έχει απαιτήσεις πολύ πέρα από το ενδυματολογικό κομμάτι. «[Το ντύσιμο] πρέπει να είναι οπτικά λεπτό αλλά και απίστευτα ανθεκτικό… Πρέπει να είναι εύκολο να το φορέσει και να το βγάλει όταν ο χρόνος είναι ουσιαστικός», εξηγεί ο David Koma, ο οποίος δημιούργησε δύο outfits για την παγκόσμια περιοδεία της τραγουδίστριας με τον τίτλο «Renaissance».
Αλλά οι κολοσσοί της γρήγορης μόδας, όπως η Shein ή η Cider είναι οι μεγαλύτεροι νικητές. «[Μπορούν], για μια απίστευτα προσιτή τιμή, πιθανώς όχι περισσότερο από 20$, να κάνουν τρελές πωλήσεις. Μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση όσο είναι ακόμα ζεστό το show και συζητιέται. Aκόμα και μετά από μια ή δύο εβδομάδες, οι θαυμαστές θα εξακολουθούν να το θέλουν.”
Από την άλλη, για τους σχεδιαστές, η στιγμή που ένας σταρ βγαίνει στη σκηνή με το ντύσιμό τους δεν είναι τόσο απλή. «Οι προσεγγίσεις [από τους καλλιτέχνες] προέρχονται συχνά από μια άμορφη ομάδα που περιφέρεται γύρω από τον καλλιτέχνη», εξηγεί η Τiffany Ap. «Πολλές φορές οι σχεδιαστές δεν έχουν ιδέα τι θα επακολουθήσει, ακόμη κι αν έχουν δημιουργήσει πολλές εκδοχές ενός ρούχου. Το ανακαλύπτουν μόνο όταν ξεκινά η παράσταση αν παρακολουθούν ζωντανά ή από την ανταπόκριση στο Διαδίκτυο».
Ακόμη και με αυτήν την αβεβαιότητα, ωστόσο, οι σχεδιαστές θέλουν να συνεργαστούν με τα μεγάλα αστέρια της μουσικής σκηνής, εν μέρει επειδή είναι και αυτοί θαυμαστές. «Με κάνει απίστευτα περήφανο», λέει ο Koma. «Ταξιδεύω πολύ τις τελευταίες εβδομάδες και σε κάθε συνάντηση και αλληλεπίδραση αναφέρεται η Beyoncé».
Η στιγμή της τουρντόμπας, ωστόσο, δεν πάει πουθενά. Aυτές οι περιοδείας είναι η τέλεια τομή μεταξύ μόδας και μουσικής και όπως όλα δείχνουν έχουν μέλλον.