Με αυτό το μπλουζάκι η PINKO μάς προτρέπει να θέσουμε έναν μεγάλο στόχο
PINKO

Με αυτό το μπλουζάκι η PINKO μάς προτρέπει να θέσουμε έναν μεγάλο στόχο

Μέσα σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, υπάρχουν κάποιες σταθερές, Η αγάπη για τη φύση και η φροντίδα για τον συνάνθρωπο. 

Δύο πράγματα τόσο σημαντικά, αλλά καθόλου δεδομένα. Η Pinkο, το αγαπημένο μας brand ρούχων, αποφάσισε να αναλάβει δράση, δίνοντάς μας το κίνητρο να συμμετέχουμε σε ένα απίθανο project. 
Συνεργάστηκε λοιπόν με το Treedom, το μόνο website στον κόσμο που προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να φυτέψουν ένα δέντρο απλά με ένα κλικ και να το παρακολουθούν να μεγαλώνει on line.

Αυτή η συνεργασία θα επιτρέψει στην Pinko να δημιουργήσει το δικό της δάσος από 10.000 δέντρα μάνγκο, μακαντάμια, αβοκάντο και αφρικανικής κερασιάς τα οποία θα φυτευτούν στην Κένυα μέσα στο 2018.
Η πρωτοβουλία δεν θα έχει θετικό αντίκτυπο μόνο στο φυσικό περιβάλλον αλλά επίσης θα ωφελήσει τους ανθρώπους που κατοικούν στην περιοχή, καθώς θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν στη φυτεία και παράλληλα να καλύψουν τις βασικές διατροφικές τους ανάγκες με τους καρπούς.
Με στόχο να κινητοποιήσει το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η Pinko δημιούργησε ένα T-shirt από οργανικό, ιταλικό βαμβάκι σε eco-friendly συσκευασία, με σκοπό την προώθηση του project σε παγκόσμια κλίμακα.

To αφιερωματικό μινιμαλιστικό μπλουζάκι ενθαρρύνει το κοινό να αναλάβει δράση προκαλώντας τον καθένα να συμπληρώσει τα κενά με τη δική του κοινωνική υπόσχεση. Η Pinko μας ωθεί να αναρωτηθούμε –Τι θέλω; Και, με τι θα ξεκινήσω;
Ο στόχος του brand είναι να υπογραμμίσει το ότι απλές κινήσεις, όπως ένα αφιερωματικό T-shirt μπορεί να έχει θετική επίδραση στο μέλλον του πλανήτη μας.

«Αυτή η πρωτοβουλία είναι μόνο το πρώτο βήμα σε ένα μακρύ μονοπάτι μέσα από το οποίο η Pinko θα χτίσει ένα ισχυρό σύνολο κοινωνικών αρχών που συνδέονται άρρηκτα με τις νεότερες γενιές. Εκείνες είναι οπωσδήποτε περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένες πολύ πιο βαθιά και οφείλουμε να αναλάβουμε την ευθύνη και να υποστηρίξουμε το όνειρό τους για έναν κόσμο αναγεννημένο μέσα από τη φρικτή παρούσα κατάσταση» δήλωσε ο ιδρυτής και γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του brand Pietro Negra. 

Για να στηρίξει το εγχείρημα, η Pinko δημιούργησε ένα video, το οποίο γυρίστηκε στο Λονδίνο από τη σκηνοθέτιδα Katy Beveridge. Στη δυναμική και ενεργητική μικρού μήκους ταινία πρωταγωνιστεί ένα κορίτσι που χορεύει. Οι κινήσεις του και ο ρυθμός αλλάζουν κάθε φορά που μια νέα υπόσχεση εμφανίζεται πάνω στο Pinko T-shirt της.
Είναι ένα call-to-action, ένα κάλεσμα για δράση. Αγκάλιασε τη δύναμη της θετικής σκέψης και ανάλαβε δράση.