Οι γυναίκες στη διαφήμιση των H&M δεν είναι καθόλου Comme il Faut | 1 bovary.gr
Οι γυναίκες στη διαφήμιση των H&M δεν είναι καθόλου Comme il Faut | 1 bovary.gr
27|09|2016 16:05
SHARE
ΑΝΑΤΡΟΠΗ

Οι γυναίκες στη διαφήμιση των H&M δεν είναι καθόλου Comme il Faut


Αν στο μυαλό σου το να φαίνεσαι κυρία στους άλλους μεταφράζεται από προσεγμένα μαλλιά, περιποιημένο μακιγιάζ, καθώς πρέπει ρούχα και savoir vivre, τότε σε πληροφορούμε πως η διαφήμιση του H&M δεν έχει τίποτα από αυτά.

Το διάσημο brand δεν θέλησε να «διαγράψει» από το μυαλό μας ότι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε παρόμοιες διαφημίσεις, αλλά να συμπεριλάβει στο ενός λεπτού βίντεο, όλες εκείνες τις δυναμικές γυναίκες που «κρύβονται» από τον φακό.

Δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε plus size, ηλικιωμένα και τρανσέξουαλ μοντέλα και βάζοντας γυναίκες να τρώνε (με απόλυτη ευχαρίστηση) τηγανιτές πατάτες, να καθαρίζουν τα δόντια τους με το μαχαίρι και να κάθονται πιο «χύμα», η H&M λανσάρει την χειμωνιάτικη σειρά ρούχων της... που με την σειρά τους χαρακτηρίζονται από έναν επαναστατικό δυναμισμό.

«Η τελευταία καμπάνια την ποικιλομορφία και την δημιουργικότητα που διέπει το γυναικείο φύλο από πολλές διαφορετικές απόψεις, σε μία προσπάθειά μας να ενθαρρύνουμε τις γυναίκες ανά τον κόσμο ώστε να εκφράσουν ελεύθερες την προσωπικότητά τους, το στιλ τους και να δείξουν με υπερηφάνεια ποιες πραγματικά είναι», αναφέρει ο υπεύθυνος τύπου της H&M.

Έχοντας διασκευάσει το τραγούδι «She' s A Lady» του Sir Tom Jones, για τις ανάγκες της διαφήμισης, ο υπεύθυνος της καμπάνιας δήλωσε πως στόχος της H&M είναι να κάνει το «παράξενο» να φανεί στα μάτια μας... φυσιολογικό, τονίζοντας πως η συγκεκριμένη ιδέα είναι η κατάλληλη για να αυξήσει τις πωλήσεις τους brand.

Πάντως το βίντεο έχει ήδη περισσότερο από 1 εκατομμύρια προβολές στο You Tube, με τους περισσότερους να κάνουν λόγο για μία ευχάριστη επανάσταση που θα αλλάξει τον τρόπο που οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται το γυναικείο φύλο μέσα από στερεότυπα. Είναι άραγε ένα ακόμη τρικ marketing ή μία ανάγκη ριζικών αλλαγών ως προς το πως αντιλαμβανόμαστε τη γυναικεία ομορφιά; Το μέλλον θα δείξει!