Τα φετινά Οσκαρ θα μείνουν στην Ιστορία όχι μόνο για την γκάφα άνευ προηγουμένου, καθώς ανακοινώθηκε αρχικά λάθος νικητής στην σπουδαιότερη κατηγορία, αυτή της καλύτερης ταινίας, αλλά και για το γεγονός ότι οι εμφανίσεις των κυριών στο κόκκινο χαλί δεν ήταν αντάξιες του θεσμού. Αντάξιες αυτών που έχουμε συνηθίσει και αυτών που περιμέναμε.
Τα φορέματα των Οσκαρ είναι μια κατηγορία από μόνα τους. Δεν είναι τυχαίο ότι μιλάμε συχνά πυκνά για οσκαρικά φορέματα. Ο όρος υποδηλώνει ένα φόρεμα εντυπωσιακό και φυσικά σέξι (με κάθε τρόπο). Ανεξάρτητα με το αν θα είναι κοντό ή μακρύ, με όγκο ή χωρίς, με ουρά ή όχι κτλ. Είναι ένα φόρεμα φτιαγμένο για μια τόσο ειδική περίσταση για την σταρ που το φοράει, όσο για τις νύφες το νυφικό. Δεν είναι τυχαίο ότι η προσμονή για το τι φόρεσαν, αλλά και η κριτική που ακολουθεί είναι... ανάλογη με αυτή των καλεσμένων στους γάμους.
Δεν είναι τυχαίο, επίσης, ότι κάποια εμβληματικά φορέματα έχουν γίνει σήμα κατατεθέν για τη χρονιά της απονομής. Ποιος μπορεί να ξεχάσει, από τις πρόσφατες μόνο απονομές, τη λαδί τουαλέτα της Νικόλ Κίντμαν, ή την ροζ της Γκουίνεθ Πάλτροου και ακόμη πιο τελευταία τη μαύρη τουαλέτα της Αντζελίνας Τζολί με το βαθύ σκίσιμο στο πόδι και τη λευκό φόρεμα της Τζένιφερ Λόρενς;
Το μόνο σίγουρο είναι ότι για τη φετινή απονομή κανένα από το φορέματα που φόρεσαν οι σταρ στο κόκκινο χαλί δεν θα μείνει στην Ιστορία.
Η μόνη που... σώζει την παρτίδα ήταν η ενδυματολογική επιλογή της Εμμας Στόουν: Μια χρυσή, κεντημένη, με κρόσια, Givenchy τουαλέτα, σε ίσια γραμμή, με τα κρόσσια να δίνουν κίνηση στο σύνολο και την ηθοποιό, η οποία κέρδισε και Οσκαρ καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου για το La La Land να κερδίζει και τις εντυπώσεις και τα εύσημα για το λουκ της.