United By Half -Μια εκστρατεία για την ισότητα των φύλων | 0 bovary.gr
United By Half -Μια εκστρατεία για την ισότητα των φύλων | 0 bovary.gr
UNITED COLORS OF BENETTON

United By Half -Μια εκστρατεία για την ισότητα των φύλων


Η United Colors of Benetton επιβεβαιώνει την δέσμευσή της με στόχο την γυναικεία χειραφέτηση και την νομιμοποίηση των γυναικών σε όλο τον κόσμο με την νέα εκστρατεία #UnitedByHalf.

Πραγματοποίηθηκε στην Ινδιά την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου με την υποστήριξη κορυφαίων προσωπικοτήτων με μεγάλη επιρροή σε όλη τη χώρα, για να προωθήσει την ισότητα των φύλων, την ισότητα των γυναικών μέσα στις σχέσεις τους.

Με αφετηρία σε παγκόσμιο επίπεδο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, έχει ως στόχο να κινητοποιήσει τους ανθρώπους ώστε να σκέφτονται, να μιλούν και να ενεργούν με τέτοιο τρόπο που να υποστηρίζουν την ισχυροποίηση και χειραφέτηση των γυναικών.

Οι εκστρατείες αυτές εμπίπτουν στο ευρύτερο Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών της Benetton. Βασισμένες στους Στόχους Βελτίωσης των Συνθηκών Διαβίωσης όπως αυτοί καθορίστηκαν από τον ΟΗΕ για το 2020, οι στόχοι των προγραμμάτων –που αφορούν στην ισότητα των φύλων και την ισχυροποίηση των γυναικών– θα επιτευχθούν μέσω πέντε βασικών πρωτοβουλιών: βιώσιμο επίπεδο διαβίωσης, όχι στις διακρίσεις, ναι στις ίσες ευκαιρίες, πρόσβαση στην υγεία, ποιοτική μόρφωση και τέλος σε κάθε μορφής βίας ενάντια στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.  

Η Chiara Mio, η οποία ηγείται του προγράμματος Βιώσιμης Ανάπτυξης του ομίλου Benetton και όλων των πρωτοβουλιών της Ισχυροποίησης των Γυναικών, δήλωσε:

«Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε σε προγράμματα που αφορούν τη βελτίωση της ζωής των γυναικών στις αναπτυσσόμενες χώρες αλλά, με τόσο σημαντική παρουσία στην Ινδία, θέλουμε να κάνει περισσότερα. Αυτή η νέα διαφημιστική εκστρατεία μεταφέρει το μήνυμά μας για ισχυροποίηση των γυναικών απευθείας σε μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές μας, κυρίως στον τομέα της ανδρικής ένδυσης».

Η Ινδία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της Benetton εκτός Ιταλίας, και το εμπορικό της σήμα είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των ανδρών, οι οποίοι αποτελούν βασικό στόχο της νέας εκστρατείας, που επιδιώκει να τους πείσει να αναγνωρίσουν τις γυναίκες ως ισότιμους εταίρους και να τονίσει την ανάγκη για πραγματική ισότητα.

Ένα βίντεο που θα λανσάρει το #UnitedByHalf στην Ινδία θα μεταδοθεί σε όλο τον κόσμο, ως μέρος της νέας διαφημιστικής εκστρατείας. Πρόκειται για μια ισχυρή απεικόνιση των ανδρών και των γυναικών ως ισότιμοι εταίροι και παρουσιάζει τις γυναίκες με τους συντρόφους τους, χωρίς περιορισμούς από τα κοινωνικά ταμπού που εξακολουθούν να υφίστανται στην Ινδία και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές. 

Μιλώντας για την εκστρατεία, ο κ. Sundeep Chugh, Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής της Benetton Ινδίας, τόνισε:

«Η ασφάλεια και η ισότητα των γυναικών είναι θέματα που μας απασχολούν ιδιαιτέρως και φροντίζουμε να τα προωθούμε μέσω του Προγράμματος Ισχυροποίησης Γυναικών της Benetton, μια μακροπρόθεσμη πρωτοβουλία που υποστηρίζει τα δικαιώματα των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Η εκστρατεία #UnitedByHalf δεν είναι μόνο μια πρόσκληση για ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες σε όλους τους τομείς της ζωής, αλλά προτρέπει επίσης τους άνδρες να αναγνωρίσουν το άλλο μισό της χώρας ή μάλλον του κόσμου και να τις αποδεχτούν ως ισότιμους εταίρους. Έχουμε ήδη λανσάρει με επιτυχία την πρώτη φάση της εκστρατείας και πιστεύουμε ότι η εκστρατεία έχει αγγίξει τις ζωές πολλών ανθρώπων. Συνεχίζουμε και θα δώσουμε νέα ώθηση στην εκστρατεία την ημέρα που γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και θα γιορτάσουμε τις γυναίκες και τους άνδρες ως ισότιμους εταίρους». 

Προωθώντας την ισότητα των φύλων και θέτοντας την ασφάλεια των γυναικών ως προτεραιότητα, η Benetton επιτυγχάνει τα βασικά στοιχεία του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξής της, το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών, ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα βιωσιμότητας του ομίλου Benetton που αποσκοπεί στη στήριξη της ισχυροποίησης των γυναικών σε όλο τον κόσμο.