Swarovski & Karlie Kloss σε λαμπερή ψηφιακή καμπάνια εμπνευσμένη από θρυλικές σκηνές του κινηματογράφου | 0 bovary.gr
Swarovski & Karlie Kloss σε λαμπερή ψηφιακή καμπάνια εμπνευσμένη από θρυλικές σκηνές του κινηματογράφου | 0 bovary.gr
SWAROVSKI

Swarovski & Karlie Kloss σε λαμπερή ψηφιακή καμπάνια εμπνευσμένη από θρυλικές σκηνές του κινηματογράφου


Από τη δεκαετία του 1930, τα κρύσταλλα Swarovski δίνουν λάμψη στη μεγάλη οθόνη.

Όλοι θυμόμαστε το ροζ φόρεμα και τα εκθαμβωτικά κοσμήματα της Marilyn Monroe όταν τραγουδούσε το Diamonds Are a Girl’s Best Friend στην ταινία «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές». Η την ταινία «Πρόγευμα στο Τίφανις», όπου ο χαρακτήρας της Audrey Hepburn κοιτάζει τη βιτρίνα ενός κοσμηματοπωλείου, φορώντας ένα μικρό μαύρο φόρεμα. Αυτό που συνδέει τις δύο θρυλικές σκηνές είναι η Swarovski, που συμπρωταγωνιστεί με τη χαρακτηριστική λάμψη των κρυστάλλινων κοσμημάτων της.

Για να τιμήσει μια κληρονομιά καινοτόμων σχεδίων και λαμπερής παρουσίας σε θρυλικές στιγμές της ιστορίας, η Swarovski ανασυνθέτει με μια σύγχρονη ματιά αυτές τις μαγικές κινηματογραφικές σκηνές, με τη βοήθεια της πρέσβειρας της επωνυμίας Karlie Kloss.  

Η ιστορία της Swarovski είναι μια ιστορία διαρκούς επαναπροσδιορισμού, και αυτή η σειρά θρυλικών κινηματογραφικών στιγμών συνιστά την πιο πρόσφατη προσπάθειά της να αναδείξει την ξεχωριστή ταυτότητα της επωνυμίας, μέσα από ψηφιακούς διαύλους.

«Η Swarovski είναι μοναδική ως μάρκα και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μας δίνουν τη δυνατότητα να διηγηθούμε τις αμέτρητες λαμπερές στιγμές της ιστορίας της. Με αυτή τη σειρά προσφέρουμε και πάλι μοναδικό περιεχόμενο που ζωντανεύει την ιστορία της επωνυμίας μας, συνδέοντάς τη με την ποπ κουλτούρα. Όλοι αναγνωρίζουν αυτές τις θρυλικές σκηνές, ανεξάρτητα από γενιές και ηλικίες, και ξέρουν τι συμβολίζουν όσον αφορά το στυλ και την πολυτέλεια» λέει η Yelena Aschberger, Αντιπρόεδρος Ψηφιακών Μέσων, Δημοσίων Σχέσεων και Εκδηλώσεων.

Στα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς, η Kloss φορά κοσμήματα και αξεσουάρ από την τρέχουσα συλλογή της Swarovski, τα οποία συνδυάζονται ιδανικά με εντυπωσιακά και αρχέτυπα κομμάτια.

«Σε αυτή την εκστρατεία, το θέμα είναι η αντιπαραβολή κλασικού και μοντέρνου. Ανέκαθεν θαύμαζα τη διαχρονική χολιγουντιανή λάμψη της Audrey Hepburn και της Marilyn Monroe. Είχα την ευκαιρία να αναπαραστήσω τις θρυλικές σκηνές των ταινιών τους, δίνοντάς τους μια μοντέρνα πινελιά, και το διασκέδασα αφάνταστα» αναφέρει η Kloss.

Στην αναπαράσταση της σκηνής από την ταινία «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές», η Kloss βρίσκεται στο επίκεντρο, περιτριγυρισμένη από λαμπερά δώρα και ροζ καρδιές που δημιουργούν μια ρομαντική ατμόσφαιρα. Ως άλλη Audrey Hepburn, η Kloss φορά το κλασικό μικρό μαύρο φόρεμα και αξεσουάρ όπως το αρχέτυπο κολιέ Enlace με πέρλες, συνδυασμένο με καινούργια κομμάτια, όπως τα τρυπητά σκουλαρίκια Iconic Swan που προσδίδουν μια απολύτως σύγχρονη πινελιά. Μέσα από τη βιτρίνα του καταστήματος, τη βλέπουμε να απολαμβάνει την εμπειρία αγοράς υπέροχων κοσμημάτων.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η Kloss βγάζει selfies και κλείνει το μάτι στην κάμερα, εκσυγχρονίζοντας τη σκηνή με ακαταμάχητο χιούμορ. «Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στα είδωλα όπως η Audrey Hepburn και η Marilyn Monroe είναι η αυτοπεποίθηση που χαρίζουν σε κάθε σκηνή και σε κάθε χαρακτήρα που παίζουν. Όπως πολλά από τα πρότυπά μου, αποδεικνύουν ότι μια γυναίκα που έχει αυτοπεποίθηση και ισχυρή θέληση έχει πάντα στυλ» καταλήγει η Kloss.

Αυτά τα ψηφιακά βίντεο είναι τα πρώτα μιας σειράς που τιμά την κληρονομιά της Swarovski με μια μοντέρνα προσέγγιση, και αναδεικνύει τη δεξιοτεχνία και τη λάμψη για τις οποίες φημίζεται η μάρκα.

Παρακολουθήστε τις θρυλικές σκηνές με τη ματιά της Swarovski στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

http://www.swarovski.com/Web_GR/en/415443/story

http://www.swarovski.com/Web_GR/en/415446/story