βιτρίνα του Dior στο Saks
Φωτογραφία: Instagram/@Dior/@HereAndNowAgency
23|11|2023 09:15
SHARE
FESTIVE FASHION

Το μαγικό Carousel of Dreams του οίκου Dior στο πολυκατάστημα Saks φωτίζει την πέμπτη λεωφόρο


H μαγεία των γιορτών παντρεύεται με τη μαγεία του οίκου Dior στην πιο θρυλική λεωφόρο της Νέας Υόρκης.

Το θρυλικό πολυκατάστημα Saks και ο γαλλικός οίκος συνεργάστηκαν φέτος αποκλειστικά για να δημιουργήσουν το Carousel of Dreams, ένα installation υπερπαραγωγή που σχεδιαζόταν για 10 μήνες και χρειάστηκε 100 τεχνίτες για να στηθεί.

Μάλιστα, πρόκειται για το μεγαλύτερο εορταστικό installation στην ιστορία του Saks, και, πολλά διακοσμητικά αντικείμενα κατασκευάστηκαν στην Ιταλία, «πετώντας» στη συνέχεια στη Νέα Υόρκη.

Η εορταστική καμπάνια ξεκίνησε με ένα αποκλειστικό ψηφιακό pop-up World of Dior στο σάιτ του Saks και τα αποκαλυπτήρια της πρόσοψης και τη φωταγώγηση της στο πολυκατάστημα, στην πέμπτη λεωφόρο της Νέας Υόρκης.

Τα εγκαίνια περιελάμβαναν και χορευτικό show από 60 χορευτές της ομάδας χορού της Μάρθα Γκράχαμ, με navy blue κοστούμια που σχεδίασε η Maria Grazia Chiuri.

Στην εκδήλωση βρέθηκαν και πολλοί A listers, όπως η Jennifer Lawrence, η Tracee Ellis Ross, η Alexandra Daddario, η Nina Dobrev, η Rachel Zegler και Maya Hawke, οι οποίες παρακολουθήσουν το φαντασμαγορικό, πολύχρωμο καρουζέλ να περιστρέφεται πλαισιωμένο με συγχρονισμένα πυροτεχνήματα και ονειρική μουσική ευθυγραμμισμένη με τις κινούμενες εικόνες.

Τα φώτα έλαμπαν και περιστρέφονταν πάνω από τις χιονισμένες-λευκές βιτρίνες του πολυτελούς πολυκαταστήματος με θέμα τις γιορτές Dior και αντανακλούσαν στους δρόμους που ήταν ακόμα γεμάτοι κίτρινα ταξί και έκπληκτους περαστικούς, οι οποίοι σταμάτησαν για το σόου.

Η εγκατάσταση διανθίζεται με signature σύμβολα Dior, όπως το αστέρι, το τριφύλλι και τα ζώδια, που παραπέμπουν στην προσωπικότητα του ίδιου του Christian Dior, την προληπτική του φύση και τα γούρια του.

Την ημέρα, η πρόσοψη είναι ένα γλυπτό έργο τέχνης, με λεπτομερή εφέ ακουαρέλας και τρισδιάστατα μεταλλικά στοιχεία, ενώ τη νύχτα, η πρόσοψη φωτίζεται από 300.000 φώτα LED που δημιουργούν εικόνες παραμυθιών και Χριστουγέννων και ένα medley τραγουδιών.

Instagram@dior

Οι βιτρίνες και το ψηφιακό pop-up θα παραμείνουν μέχρι τις 5 Ιανουαρίου.


Instagram@dior

Instagram@dior




SHARE