Το διεθνές brand κοσμημάτων Pandora συνεχίζει τη συνεργασία του με τη UNICEF, η οποία στηρίζει περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευάλωτα παιδιά και νέους του πλανήτη δίνοντάς τους την ευκαιρία να ενημερωθούν, να εκπαιδευτούν, να εκφραστούν και να βρουν εργασία.
Η εταιρεία κοσμημάτων Pandora με την πρωτοβουλία “Charms for Change” έχοντας συμπράξει με τη UNICEF από το 2019, συνεχίζει την προσπάθεια στήριξης των παιδιών του τρίτου κόσμου. Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία κάθε παιδί, νέος και έφηβος έχει την ευκαιρία να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής του αλλά και να διαπρέψει στην επιχειρηματικότητα, έχοντας πολύτιμο σύμμαχο την πρόσβαση σε ποιοτικές ευκαιρίες εκμάθησης.
Την ίδια στιγμή τα τοπικά projects της UNICEF, όπως το πρόγραμμα «Dreamcatcher» στη Γουατεμάλα, συνεχίζουν να βοηθούν ουσιαστικά τους περιθωριοποιημένους νέους. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα στήριξης αυτόχθονων πληθυσμών και νέων από αγροτικές περιοχές, που τους προτρέπει να επιστρέψουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται, ώστε να συνεχίσουν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον.
«Από το 2019, η Pandora στηρίζει με υπερηφάνεια τις προσπάθειες της UNICEF να ενδυναμώσει τους νέους, χρηματοδοτώντας τη μάθηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα και τις δραστηριότητες ισότητας των φύλων σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η Marissa Saretsky, Head of Sustainability της Pandora.
Σύμφωνα με επίσημα νούμερα, σε παγκόσμιο επίπεδο, το 22% στις ηλικίες 15-24 είναι άνεργοι, χωρίς ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση, με το 68% εξ αυτών να είναι κορίτσια και γυναίκες νεαρής ηλικίας.