καμπάνια της Coach με virtual μοντέλο
Φωτογραφία: Coach
16|02|2024 10:43
SHARE
VIRTUAL REALITY

Στη νέα καμπάνια της Coach πρωταγωνιστεί ένα virtual μοντέλο -H διάσημη Γιαπωνέζα influencer Imma


Η νέα καμπάνια της Coach συνδυάζει με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα τρόπο τη μόδα και την τεχνολογία.

Γεμάτη χρώματα σε ένα παραμυθένιο σκηνικό επιστημονικής φαντασίας, η καμπάνια δημιουργήθηκε με CGI (δηλαδή special effects) έχει ως πρόσωπά της πολλούς νέους creatives όπως ο Lil Nas X και η Youngii Lee, οι ηθοποιοί Camila Mendes και Wu Jinyan και το μοντέλο Kōki.

Με τίτλο «Find Your Courage» (Βρες το θάρρος σου), η εκστρατεία metaverse παρουσιάζει την ανοιξιάτικη συλλογή Coach μέσα από μια ιστορία για την εξεύρεση του θάρρους να ανακαλύψεις τι σημαίνει να είσαι αληθινός με τον δικό σου τρόπο.

Στο πρώτο κεφάλαιο της καμπάνιας στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Lil Nas X, τον παρακολουθούμε να ακολουθεί την virtual influencer Imma καθώς ταξιδεύει για να βρει το κουράγιο της, επισκεπτόμενη κάθε ambassador του brand στον δικό του μοναδικό εικονικό κόσμο.

Με κάθε επίσκεψη, η Imma μαθαίνει την υπερδύναμη του κάθε ατόμου - ένα μάθημα που θα τη βοηθήσει να ανακαλύψει τι την κάνει αληθινή με τον δικό της τρόπο.

Coach

Ο Lil Nas X της δείχνει το θάρρος να αλλάξει το παιχνίδι γράφοντας τους δικούς της κανόνες.

H Imma είναι το πρώτο virtual μοντέλο από την Ιαπωνία (δηλαδή είναι δημιούργημα της τεχνητής νοημοσύνης) και μετρά ήδη μερικά χρόνια καριέρας έχοντας συνεργαστεί και με brands όπως η ΙΚΕΑ.

Μάλιστα, η ίδια μετρά ήδη σχεδόν 400 χιλιάδες followers και έχει φωτογραφηθεί για εξώφυλλα περιοδικών, τοπικών brands αποδεικνύοντας το μέγεθος της αληθοφάνειας που επιτρέπει πλέον η τεχνολογία αλλά και ανοίγοντας νέες προοπτικές.

Σε σκηνοθεσία Vallée Duhamel και φωτογραφία Charlie Engman, η καμπάνια «Find Your Courage» είναι εμπνευσμένη από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και δημιουργήθηκε με τη χρήση CGI. Παρουσιάζει επίσης κομμάτια από την ανοιξιάτικη συλλογή Coach 2024.

Η Coach θα ενσωματώσει επιπλέον την καμπάνια σε νέες συνεργασίες με πλατφόρμες παιχνιδιών, όπου οι χρήστες θα μπορούν να ντύσουν τα avatars τους με την ανοιξιάτικη συλλογή Coach.

«Οραματιζόμενος την άνοιξη, εμπνεύστηκα να εξερευνήσω τα αρχέτυπα του αμερικανικού στυλ και τους κώδικες που καθορίζουν την κληρονομιά της Coach μέσα από την οπτική γωνία της σημερινής γενιάς», δήλωσε ο creative director της Coach, Stuart Vevers.

«Για εμάς, η Imma είναι η τέλεια πρέσβειρα για να αφηγηθεί αυτή την ιστορία, επειδή αμφισβητεί την έννοια του τι θεωρούμε "αληθινό" σήμερα. Το ταξίδι της στην καμπάνια μας μάς μεταφέρει σε έναν νέο κόσμο που διευρύνει τα όρια της αυτοέκφρασης και μας εμπνέει στην πορεία» δήλωσε ο παγκόσμιος διευθυντής μάρκετινγκ της Coach και πρόεδρος της Βόρειας Αμερικής Sandeep Seth.





SHARE