Ένα κύμα πρακτικότητας φαίνεται να «σάρωσε» τα shows των φετινών εβδομάδων μόδας (ειδικά εκείνης του Παρισιού).
Η στροφή των σχεδιαστών προς ρούχα που μπορούν να φορεθούν άμεσα (άρα να πουληθούν ευκολότερα) είναι ίσως ενδεικτική της εποχής ή μπορεί απλώς να πρόκειται για σύμπτωση.
Αφήνουν οι designers τον πειραματισμό για τις couture συλλογές και εστιάζουν σε wearable ρούχα για την πόλη; Μένει να φανεί στις επόμενες συλλογές, αν και, η πρόκληση των πρακτικών μεν, ιδιαίτερων δε ρούχων, θα μπορούσε όντως να πάει τη μόδα ένα βήμα παρακάτω.
Η επιστροφή στη μαγεία και το όνειρο, πάντως, ήταν εκείνο που έκανε το διαδίκτυο να μιλά για το show του οίκου Undercover, το brand που ίδρυσε ο Ιάπωνας Jun Takahashi.
Τα κοστούμια και τα φορέματα στην πασαρέλα ήταν καλυμμένα από οργάντζα με prints που έμοιαζαν βγαλμένα από παραμύθια -σαν τα ρούχα να είχαν ένα έξτρα, μαγικό layer που τους έδινε βάθος.