Οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι φυσικά πολλές. Στο X, πρώην Twitter, κάποιος αστειεύτηκε λέγοντας ότι το λευκό μαξιλάρι είναι «αισθητική Mob Wife, σε στιλ Phoebe Philo». Ένας άλλος αναρωτήθηκε: «Και όταν χρησιμοποιήσω το κασκόλ των 2000 δολαρίων (1500 ευρώ) της Phoebe Philo ως μαξιλάρι λαιμού στις πτήσεις… τι θα κάνετε όλοι σας γι' αυτό;». Κάποιος άλλος χρήστης του X έγραψε: «Είναι απολύτως περιττό, και αυτό σημαίνει απλώς ότι ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ».
Φυσικά, η Phoebe Philo είναι έτη φωτός μπροστά από τους υπόλοιπους από εμάς όταν πρόκειται για στιλ. Είναι η πρώτη σχεδιάστρια της «ήσυχης πολυτέλειας», από την οποία συνεχίζουν να δανείζονται λεγεώνες άλλων. Η «παλιά Celine», δηλαδή κομμάτια από τις συλλογές της Celine κατά τη διάρκεια της θητείας της Philo, συνεχίζουν να ανταλλάσσουν χέρια για τετραψήφια ποσά στην αγορά μεταχειρισμένων - αντιμετωπίζονται σχεδόν ως φορετή τέχνη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μπορεί να ξεφύγει με τέτοιου είδους τιμές- ξέρει ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να πληρώσουν. Μεγάλο μέρος της συλλογής της, η οποία περιελάμβανε ένα κολιέ "Mum" αξίας 3.200 λιρών, εξαντλήθηκε σε δευτερόλεπτα (αν και, ομολογουμένως, οι ποσότητες παραγωγής δεν δηλώθηκαν ποτέ), σημειώνει η Telegraph.
Αυτό το νέο αξεσουάρ-τρόπαιο θα το αποκτήσουν όσοι δεν τους πειράζει να τους κοιτάξουν περίεργα επειδή φορούν κάτι που μοιάζει με διασταύρωση μαξιλαριού και κασκόλ. Τους τελευταίους μήνες, πάντως, ο κόσμος της μόδας έχει κάνει διάφορα περίεργα. Η «φούστα πετσέτα» της Balenciaga, για παράδειγμα. Το κασκόλ μαξιλάρι είναι τολμηρό και τρελό, αλλά στην πραγματικότητα δεν απέχει πολύ από τα πανωφόρια με τα οποία τυλιγόμαστε για βόλτες με τον σκύλο τις πιο κρύες μέρες του χειμώνα.
Τα Zara θα φτιάξουν πιθανότατα ένα προσιτό φόρο τιμής στο σχέδιο της Philo σε περίπου πέντε λεπτά.