Οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτο κομμάτι των ανθρώπινων σχέσεων.
Εμφανίζονται στην προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική ζωή, με διαφορετική ένταση και σημαντικότητα για τη ζωή μας την κάθε στιγμή.
Το μέγεθος και ο ρυθμός των αλλαγών στην καθημερινότητά μας δημιουργεί εντάσεις και βάζει σε δοκιμασία τις ανθρώπινες σχέσεις στον προσωπικό, εργασιακό και κοινωνικό χώρο.
Οι συγκρούσεις στην καθημερινή ζωή μας δίνουν την ευκαιρία να γνωρίσουμε τον εαυτό μας και να ανακαλύψουμε τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε.
Σύμφωνα με νέα έρευνα, η πιο απαραίτητη δεξιότητα που πρέπει να έχει κανείς για το 2019 είναι να μπορεί να διαχειριστεί μια σύγκρουση στον χώρο της εργασίας.
Οπως τονίζουν οι ειδικοί που διαβάζουμε στο Inc.com oι επικοινωνιακές δεξιότητες και η διαχείριση συγκρούσεων είναι βασικές και άκρως απαραίτητες ικανότητες για κάθε επαγγελματία, αφού χάρη σε αυτές προκρίνεται η εύρυθμη λειτουργία μιας επιχείρησης.
Ο χώρος εργασίας είναι ένας ανθρώπινος χώρος όπου δεν επιλέγουμε πάντα τους ανθρώπους με τους οποίους θα συνεργαστούμε και με τους οποίους καλούμαστε να παράγουμε κοινό έργο. Η διαφορετικότητα σε αντιλήψεις, τρόπους και συμπεριφορές δημιουργεί πολλές φορές το έδαφος για αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις.
Η δεξιότητα επικοινωνίας και διαχείριση συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο αποτελούν σημαντικό στοιχείο για την ικανότητα του κάθε ατόμου να ανταποκριθεί στο απαιτητικό περιβάλλον που δημιουργεί αυτή η διαφορετικότητα.