To  λάθος που κάνεις στο βράσιμο των αβγών και σπάνε
EGGS BOILING

To λάθος που κάνεις στο βράσιμο των αβγών και σπάνε

Aυγό. Σύμμαχος για την υγεία μας. Περιέχει μεγάλη ποσότητα θρεπτικών συστατικών: πρωτείνες, βιταμίνες Α, D και Ε, Β6, Β12, φυλλικό οξύ, θειαμίνη, σίδηρο, φώσφορο, σελήνιο και ψευδάργυρο. Περιέχει ακόμα λουτείνη και τα απαραίτητα Ω6 και Ω3 λιπαρά οξέα.

Είναι μέρος της διατροφής μας, μια νόστιμη τροφή που αγαπάμε να καταναλώνουμε όλη την ημέρα: στο πρωινό, ως δεκατιανό, στη σαλάτα μας, μαζί με σάντουιτς (πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί βασικό υλικό στην παρασκευή πολλών συνταγών).

Ψηλά στις προτιμήσεις είναι τόσο τα τηγανιτά όσο και τα βραστά αυγά.

Τα δεύτερα έχουν τη δική τους τεχνική κατά τη διάρκεια του βρασμού για να γίνονται λαχταριστά και πολλές φορές παρατηρούνται λάθη.

Τα βραστά αυγά χωρίζονται στα μελάτα, στα σφιχτά και σφιχτά με μαλακό κρόκο. Κάθε κατηγορία έχει τη δική της τεχνική στο βράσιμο. Πώς όμως θα πετύχεις το «τέλειο»; Πόσο εύκολο είναι να καταφέρεις να βράσεις το αυγό και το αποτέλεσμα να είναι αυτό που επιθυμείς; Πολύ εύκολο, αρκεί να ακολουθήσεις χρήσιμα τιπς που θα εμποδίσουν το αυγό από το να σπάσει κατά τη διάρκεια του βρασίματος και η «υφή» του θα είναι αυτή που θες.

Η εικόνα ενός αυγού που σπάει κατά τη διάρκεια του βρασίματος και το ασπράδι ξεχύνεται στο νερό, είναι απογοητευτική. Αυτό μπορεί να αλλάξει αν το αυγό τοποθετηθεί στο νερό όταν αυτό είναι ακόμα κρύο. Η θερμοκρασία νερού και αυγού θα έρθει σε ισορροπία. Ενα κοινό, μεγάλο λάθος είναι να τοποθετούνται αυγά που προηγουμένως έχουν συντηρηθεί στο ψυγείο, σε νερό που βράζει (Τα αυγά που έχουν συντηρηθεί στο ψυγείο για μερικές ημέρες έχουν υψηλότερο pH, άρα περισσότερες πιθανότητες να ραγίσουν στο βράσιμο).

H chef και συγγραφέας Gizzi Erskine αναφέρει ότι το αλάτισμα στο νερό για το βράσιμο του αυγού είναι πολύ σημαντικό. Τέσσερα λεπτά και 30 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για ένα μέτριο βράσιμο που θα κρατήσει μαλακό το ασπράδι και τον κρόκο.

 

 

 

Οσο πιο σφιχτό θέλουμε να είναι αυγό, τόσο αυξάνουμε τον χρόνο βρασμού. Οκτώ λεπτά βρασμού είναι αρκετά για ένα σφιχτό αυγό. Οσο πιο μικρό είναι το κατσαρολάκι (ή μπρίκι) στο οποίο βράζεται τόσο πιο σωστά γίνεται η διαδικασία.

Ενα ακόμα τιπ που βρίσκει σύμφωνους τους chefs είναι να βάζουμε το αυγό σε κρύο νερό μετά τον βρασμό. Αυτό θα βοηθήσει στο να καθαριστεί πιο εύκολα μετά.

Nα θυμάστε ότι ακόμα κι το αυγό σας παραβράσει και γίνει πολύ σφιχτό μπορείτε να το εντάξετε στη σαλάτα, στο σάντουιτς ή σε οποιοδήποτε πιάτο επιθυμείτε προσθέτοντας αλάτι και πιπέρι.