Δημοτικό σχολείο κατάργησε τη δουλειά για το σπίτι -Ορίστε το αποτέλεσμα
Ενα δημοτικό σχολείο στο Νότιο Μπέρλινγκτον έφερε «επανάσταση» με την πρωτοβουλία του.
Αν το διάβασμα των διδακτικών βιβλίων στο σπίτι, μετά το τέλος των σχολικών μαθημάτων, θεωρείται υποχρεωτικό για την πρόοδο του παιδιού, η κίνηση του δημοτικού σχολείου μας κάνει να δούμε τα πράγματα αλλιώς.
Την πρωτοβουλία του σχολείου έφερε στο φως το Washington Post. Το σχολείο αποφάσισε πριν από 6 μήνες να καταργήσει τις εργασίες για το σπίτι και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι έκανε το σωστό. Ο διευθυντής του σχολείου μιλώντας στο Washington Post θέλησε να εξηγήσει την απόφαση που πήρε ο ίδιος και μια ομάδα δασκάλων, έπειτα από ένα «πείραμα» που έκαναν με μαθητές διαφορετικών τάξεων. Κατέληξαν ότι η δουλειά για το σπίτι με την μορφή που έχει σήμερα (ασκήσεις που κάνουν το παιδί να βαριέται και αυστηρή -πολλές φορές- αποστήθιση) δεν οδηγούν στην πρόοδό του και την διανοητική του εξέλιξη.
Αυτό που φάνηκε να συμβάλλει στην ουσιαστική πρόοδό τους είναι το ποιοτικό διάβασμα συγκεκριμένων βιβλίων μετά το πέρας των σχολικών μαθημάτων.
Η πολιτική του σχολείου ήταν η εξής: «Οχι στις εργασίες για το σπίτι. Τα παιδιά πρέπει να διαβάζουν τα «σωστά» βιβλία κάθε βράδυ. Πρέπει να βγαίνουν έξω και να παίζουν (χωρίς «οθόνες»), να τρώνε μαζί με τις οικογένειές τους και να κοιμούνται καλά. Το σχολείο θα πρέπει να παρέχει επιλογές βιβλίων για το παιδί που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του.
«Είναι απλά παιδιά. Τις περισσότερες ώρες της ημέρας βρίσκονται σε ένα θρανίο και δεν πιστεύουμε ότι το να τους φορτώνουμε με επιπλέον ασκήσεις θα τους βοηθήσει. Πιστεύουμε ότι πρέπει να τους καλλιεργήσουμε πάθος και ενδιαφέρον για τη μάθηση» δήλωσε ο διευθυντής του σχολείου στο Associated Press.
Τα παιδιά αποδείχθηκε ότι «δεν πήγαν πίσω» στα μαθήματά τους και μάλιστα πολλοί γονείς υποστηρίζουν ότι τα παιδιά τους διαβάζουν πλέον από μόνα τους χωρίς τις υποδείξεις τους.
Από την άλλη, υπάρχουν και οι γονείς που δεν συμφωνούν τόσο με την πολιτική του σχολείου και αναρωτιούνται πώς θα μπορέσουν να ανταποκριθούν τα παιδιά τους στις υποχρεώσεις που θα έχουν στις ανώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης.
Ο διευθυντής του σχολείου έχει «προνοήσει» και γι'αυτό! Το σχολείο «εκπαιδεύει» τους μαθητές στην ανάληψη ευθυνών με το να τους αναθέτει παρουσιάσεις ή συμμετοχή σε πειράματα.