Προπονητής των σελέμπριτις μοιράζεται τα πιο έξυπνα τιπς για να πέσεις ένα νούμερο στα ρούχα σου
ΤΙΠΣ ΤΩΝ ΣΤΑΡ

Προπονητής των σελέμπριτις μοιράζεται τα πιο έξυπνα τιπς για να πέσεις ένα νούμερο στα ρούχα σου

Δεκάδες «μύθοι» υπάρχουν γύρω από το θέμα της απώλειας βάρους. Ποιος είπε όμως ότι η μοναδική λύση στο πρόβλημα αυτό είναι η αυστηρή δίαιτα και η σκληρή γυμναστική;

Αν και εσύ παλεύεις καιρό τώρα να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά, αλλά ο κόπος σου δεν σου φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα, τότε έχουμε καλά νέα.

Ο Τζέι Μπράουν, ηθοποιός και προπονητής του μποξ, τον οποίο λατρεύουν σταρ όπως η Ελι Γκούλντινγκ, μοιράζεται τα πιο «έξυπνα» και αποτελεσματικά τρικ, που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο της καλλίγραμμης σιλουέτας και να μπεις ξανά στο αγαπημένο σου φόρεμα.

  • Ορισε το σωστό χρονικό διάστημα

Ο Μπράουν υποστηρίζει πως θα πρέπει να γνωρίζεις από την αρχή το χρονικό διάστημα που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου, μειώνοντας πόντους. Το ιδανικότερο είναι οι πέντε εβδομάδες και η έκτη εβδομάδα της προσπάθειας σου θα πρέπει να είναι αφιερωμένη για τις τελευταίες «πινελιές» που θα σε κάνουν να αισθανθείς υπέροχα μέσα στο σώμα σου.

  • Αγόρασε ένα ονειρεμένο σύνολο

Δεν είναι απαραίτητο να σου κάνει σαν μέγεθος το ρούχο που θα επιλέξεις. Ισα ισα που αυτό θα λειτουργήσει ως κίνητρο για να αρχίσεις την προσπάθεια μείωσης του σωματικού σου βάρους, ώστε να καταφέρεις να μπεις σε αυτό. Φόρεσε το κάθε εβδομάδα ξανά και ξανά μέχρι την τελευταία, για να δεις σε ποιο στάδιο βρίσκεσαι. Το γεγονός ότι θα βλέπεις τους πόντους να μειώνονται θα σου χαρίσει αυτοπεποίθηση.

  • Κατέγραψε ότι καταναλώνεις

Μπορείς να το κάνεις μέσα από μια απλή εφαρμογή του κινητού σου. Κατέγραψε οτιδήποτε πίνεις ή τρως κατά τη διάρκεια της ημέρας. Θα εκπλαγείς από το πόσα μπισκότα μπορεί να τσιμπάς όταν περιμένεις να βράσει το νερό για τα μακαρόνια ή τον καφέ σου. Μείνε μακριά από τη ζάχαρη που σε παχαίνει χωρίς αμφιβολία.

  • Διάλεξε την ιδανική σωματική άσκηση

Συζητώντας με φίλους μπορεί να σου έχουν προτείνει το νέο πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούν, όμως αυτό δεν σημαίνει πως θα είναι το ίδιο αποτελεσματικό και για εσένα. Βρες τις ασκήσεις που θα σε γεμίσουν ενέργεια και θα σε κάνουν πιο θετικό άτομο, αφού πέρα από ενδυνάμωση θα αποτελούν και μορφή διασκέδασης.

  • Απαθανάτισε το σώμα σου κάθε εβδομάδα

Ισως να μην αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη μια στο τόσο, αλλά οι φωτογραφίες δεν λένε σίγουρα ψέματα.

  • Βεβαιώσου πως το περιβάλλον σου σε στηρίζει

Η στήριξη αυτή μπορεί να προέρχεται είτε από τους φίλους είτε τους συγγενείς ή και από ανθρώπους που έχουν κοινούς στόχους με σένα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να σε παροτρύνουν και να σε εμπνέουν για να συνεχίσεις και να φτάσεις στο στόχο σου.

  • Προπονήσου σκληρά

Προσπάθησε να περιορίσεις οτιδήποτε σου αποσπάει την προσοχή την ώρα που κάνεις γυμναστική είτε αυτό είναι το τηλέφωνο σου που χτυπάει ασταμάτητα είτε είναι διάφορες σκέψεις. Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό τη δεδομένη στιγμή από το στόχο σου.

  • Προτίμησε την άσκηση με βάρη

Η προπόνηση με βάρη είναι γνωστό, ότι «καίει» περισσότερο λίπος από ότι η αερόβια άσκηση από μόνη της. Επιπλέον σμιλεύει το σώμα και το κάνει πιο σέξι από ποτέ.