Instagram/allwomanproject
Instagram/allwomanproject
ALL WOMAN PROJECT

Το «Αll Woman Project» αδιαφορεί για το πόσο χρονών είσαι και πόσο ζυγίζεις

Δυνατές γυναίκες με ζουμερά σώματα, με καμπύλες, με ρυτίδες, με φακίδες με ατέλειες που τις κάνουν τέλειες γίνονται πηγή έμπνευσης για κάθε γυναίκα εκεί έξω στέλνοντας το πιο ηχηρό μήνυμα αυτοπεποίθησης. 

Είναι από τις μεγαλύτερες body positive καμπάνιες που έγιναν ποτέ με σκοπό να διαδώσει πόσο σημαντικό είναι κάθε γυναίκα να διακατέχεται από αυτοπεποίθηση, αυτοκυριαρχία και να έχει θετική στάση απέναντι στο σώμα της. 
Μερικά «συναισθήματα» που δεν είναι τόσο δεδομένο ότι νιώθουν όλες οι γυναίκες, αλλά είναι πιο απαραίτητο από ποτέ (ειδικά, την θερινή περίοδο, που οι ανασφάλειες για το σώμα μας χτυπάνε κόκκινο). 

Το All Woman Project είναι έμπνευση της Γαλλίδας μοντέλου και μπλόγκερ Clémentine Desseaux η οποία έχοντας μεγαλώσει σε μια χώρα με πολύ αυστηρά στάνταρ για το πως πρέπει να είναι το «τέλειο» σώμα. Έπρεπε να αλλάξει ήπειρο (!) για να καταλάβει πως όταν μιλάμε για το γυναικείο σώμα δε χωράνε λέξεις όπως «στάνταρ» ή «πρότυπα». 

 

Ιnstagram/bonjourclem
Ιnstagram/bonjourclem

«Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε γυναίκα, κάθε καλοκαίρι είναι η ώρα που πρέπει να φορέσει το μαγιό της και να βγει στην παραλία. Το ίδιο ισχύει και για μένα φυσικά. Από τα 10 μέχρι τα 22 μου χρόνια, ήμουν μονίμως σε δίαιτα. Προσπαθούσα πάντα να μοιάσω σε κάποια άλλη. Μέχρι που μετακόμισα στο Μαϊάμι. Εκεί, όλοι κυκλοφορούσαν με το μαγιό όλο το χρόνο και ανεξαρτήτως κιλών. Αυτό ήταν πολύ απελευθερωτικό γιατί με έκανε να καταλάβω ότι δεν είμαι τόσο διαφορετική ή «αφύσικη». Εκεί μπορούσα να είμαι ο εαυτός μου χωρίς να ντρέπομαι γι’ αυτό».  

 

 

Πιστεύοντας ότι δεν υπάρχει ένα καλούπι στο οποίο μπορούν να χωρέσουν όλες οι γυναίκες, σκέφτηκε την ιδέα για το All Women Project και επιστράτευσε τον καλύτερο στόλο για να το προωθήσει. 

Η «πρώτη ύλη» του All Woman Project είναι τόσο καλή που κάθε του εικόνα αντιστοιχεί σε περισσότερες από 1000 λέξεις. Βασικά οι αιχμηρές του εικόνες κάνουν τις λέξεις να μοιάζουν λίγες. 

Instagram/Bonjourclem
Instagram/Bonjourclem

Ανάμεσα τους και θερμές υποστηρικτές του body positive κινήματος όπως τα μοντέλα Iskra Lawrence και Charli Howard με τις χαρακτηριστικές τους καμπύλες, η 63χρονη fashion blogger Lyn Slater, η fitness blogger και personal trainer Holly Rilinger, η Σενεγαλέζα μοντέλο Khoudia Diop ή αλλιώς «Melanine Goddess»,η  οποία έγινε γνωστή χάρη στην εξαιρετικά σκουρόχρωμη μαύρη επιδερμίδα της, η μιγάς plus size μοντέλο Paloma Elsesser και φυσικά η ίδια η Clementine η οποία δουλεύει ως plus size μοντέλο. 

 

 

 

Οι γυναίκες που δίνουν σάρκα και οστά σε αυτή την καμπάνια είναι γυναίκες που  ανήκουν σε διαφορετικές ηλικίες, κιλά, σωματότυπους και εθνικότητες και έχουν καταφέρει, με τη στάση τους, να καταρρίψουν τα στερεότυπα και να ξαναγράψουν τους κανόνες ομορφιάς με τους δικούς τους όρους. 

«Πιστεύουμε σε όλους τους σωματότυπους, σε όλες τις ηλικίες και εθνικότητες αξίζουν μια θέση στη μόδα και στα media ώστε με το παράδειγμα τους να βοηθούν τα νέα κορίτσια να νιώθουν αυτοπεποίθηση με το σώμα και την εμφάνισή τους όποια κι αν αυτή, όσα «ελαττώματα» κι αν έχει. Αγαπάμε τις γυναίκες χωρίς photo-shop», αναφέρει το «μανιφέστο» του All Woman Project και καλεί τις γυναίκες απ’ όλο τον κόσμο να συμμετέχουν σε αυτό μέσω των social media τους. 

Αν θέλετε να παρακολουθείτε την πορεία της καμπάνιας, μπορείτε να ακολουθήσετε το @allwomanproject στο Instagram. Φυσικά, μπορείτε να γίνετε κι εσείς μέρος αυτού του παγκόσμιου ανοιχτού καλέσματος για κάθε γυναίκα ανεβάζοντας φωτογραφία στα social media σας και προσθέτοντας το hashtag #iamallwoman. 

Instagram/BonjourClem
Instagram/BonjourClem