shutterstock.com
shutterstock.com
22|09|2016 18:33
SHARE
ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΑΞΙΔΙΑ

Τι ταξιδιωτικός τύπος είστε; Στο μέλλον θα αλλάξετε...


Σας αρέσει να ταξιδεύετε και σε ποιόν δεν αρέσει. Πως διαλέγετε τους προορισμούς σας;

Γυρίζετε την υδρόγειο σφαίρα και σε όποιο σημείο σταματήσει το θεωρείτε σημάδι της τύχης και το επιλέγετε; Ακολουθείτε το ένστικτό σας, αυτό σας ξέρει και ξέρει καλύτερα; Παρασύρεστε από, τάσεις και ανερχόμενους , must, hot προορισμούς με παρθένα σημεία και γραφικά σοκάκια που σας περιμένουν, εσάς ειδικά, να τα εξερευνήσετε; Είστε της περιπέτειας, της ιστορίας, των μνημείων, της διασκέδασης,, της βραδινής ή πρωινής ζωής, της θάλασσας, του βουνού, του οικονομικού ή ακριβού ( τα ταξίδια είναι εκτός προυπολογισμού), του οργανωμένου ή του ελεύθερου ατομικού; Τι τύπος ταξιδιώτη είστε; Δεν έχει σημασία, ούτως ή άλλως το 2030 ( καλά να είμαστε, εάν και εφόσον) θα ενταχθείτε σε πιο συγκεκριμένες κατηγορίες, τέρμα το είμαι λίγο από όλα και αναποφάσιστος. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η έρευνα Future Traveller Tribes 2030: Κατανοώντας τους ταξιδιώτες του αύριο, η οποία αποκάλυψε τις 6 διαφορετικές ταξιδιωτικές προσωπικότητες που θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια. Αν δεν σας αντιπροσωπεύει καμία, μην προβληματιστείτε, αφενός ποιος ζει, ποιος πεθαίνει μέχρι το 2030 αφετέρου μπορείτε πάντα να εναλλάσσετε κατηγορίες, δεν θα σας μαλώσει και κανείς...

shutterstock.com
shutterstock.com
  • Simplicity Searchers

Απλά αναθέτε τα πάντα στο ταξιδιωτικό γραφείο, περνάτε, παίρνετε τα εισιτήρια και έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Ανήκετε σε αυτούς που δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν αλλά έχουν χρήματα, δεν ενδιαφέρονται για πολιτισμούς και κουλτούρες, θέλουν να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Δεν είναι και κακό..

  • Ethical Traveller

Είστε ευαισθητοποιημένοι, θέλετε το ταξίδι σας να έχει νόημα και σκοπό, ενσωματώνεστε στις κοινωνίες που επισκέπτεστε, συμμετέχετε εθελοντικά σε δράσεις, δεν βλέπετε το ταξίδι σας ως απόδραση, περιπέτεια και διάλειμμα.

  • Social Capital Seekers

Aνήκετε σε αυτούς που επιλέγουν κοσμοπολίτικα μέρη γιατί αντιμετωπίζετε τα ταξίδια ως μέρος κοινωνικής καταξίωσης και επιδοκιμασίας. Οι προορισμοί βασίζονται στα social media και η ταξιδιωτική τους περιπέτεια χτίζεται με βάση την απήχηση και τα likes που θα συγκεντρώσουν στο διαδίκτυο.

shutterstock.com
shutterstock.com
  • Reward Hunters

Θεωρείτε τα ταξίδια επιβράβευση, ευκαιρία να ανακαλύψετε τον εαυτό σας, να σκεφτείτε, να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση, να απολαύσετε κάθε πτυχή του, πριν επιστρέψετε στην καθημερινότητά σας.

  • Cultural Purists

Επιδιώκετε στα ταξίδια σας έναν εντελώς νέο τρόπο ζωής από τον συνηθισμένο, ενδιαφέρεστε να γνωρίσετε κουλτούρες και πολιτισμούς, να αποφύγετε πολυσύχναστα μέρη, να ξεφύγετε από τα καθιερωμένα. Δεν προγραμματίζετε, ακολουθείτε το ένστικτό τους και την διάθεση εξερεύνησης.

  • Obligation Meeters

Ταξιδεύετε για συγκεκριμένο λόγο, επαγγελματικό ή προσωπικό και για συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Το ταξίδι σας έχει περιορισμούς με πιο σημαντικό τον στόχο σας που είναι πάνω από τον προορισμό που επισκέπτεστε. Η χαρά αναζητείται...