Η Σοφία Αρβανίτη, η γυναίκα που συντρόφευε τα καλοκαίρια μας με το απόλυτο hit των 90s, μετά από απουσία δέκα χρόνων επιστρέφει στη δισκογραφία με ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο. Συνεργάζεται με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, δηλώνει ότι η μουσική είναι η παντιέρα της και συνεχίζει να περιπλανιέται στη ζωή, παίρνοντας το δικό της ρίσκο.
«Γεννήθηκα σε μια οικογένεια με Μικρασιατική καταγωγή, βιοπαλαιστές οι γονείς μου. Μεγάλωσα σε μια γειτονιά προσφύγων Μικρασιατών στο Χαλάνδρι, έτσι ζυμώθηκα μέσα σε μια κουλτούρα ανθρώπων που πάλευαν. Στο δημοτικό, μέσω της νονάς μου που ήταν μια κοσμική μοδίστρα, με έστειλαν να σπουδάσω μπαλέτο. Το ήθελα πολύ, οι γονείς μου αρχικά αρνούνταν, όμως τελικά σπούδασα για δέκα χρόνια με υποτροφία, γιατί είδαν ότι έχω ταλέντο.
Εργάστηκα μια χρονιά ως χορεύτρια στο Μόστρου στην Πλάκα, που είχε γνωρίσει μεγάλες δόξες. Ήθελα να έχω το χαρτζιλίκι μου, να είμαι ανεξάρτητη. Παρόλο που οι γονείς μου ήταν αυστηροί, έκοψα τον ομφάλιο λώρο. Είχα τσαμπουκά, καβαλούσα τη μηχανή μου που την αγόρασα με δικά μου χρήματα, ευτυχώς δεν έμπλεξα γιατί είχα όραμα. Αμέσως μετά το μπαλέτο, σπούδασα φωνητική και πιάνο. Πήγαινα το απόγευμα στη σχολή του Κλάβα κι έκανα μαθήματα ρεπερτορίου και πιάνου και μετά πήγαινα να χορέψω για να πληρώνω τα μαθήματα και τα γραμμάτια της μοτοσικλέτας.
Ξεκίνησα από τις μπουάτ. Είχα επαφές με ανθρώπους της μουσικής κι έκανα οντισιόν. Η πρώτη μου δουλειά ήταν στη Λητώ σε μια μπουάτ στην Πλάκα, με είδε ο Κακέτσης που είχε τη Νεράιδα και με προσέλαβε στις μεγάλες πίστες, έκανα δεύτερη φωνή σε μεγάλα ονόματα, όπως ο Μητροπάνος, η Τσανακλίδου, Άννα Βίσση, Αλέκα Κανελλίδου. Εκεί με είδαν οι δισκογραφικές. Τη δεκαετία του ‘90 ήρθε το «Μη μου μιλάς για καλοκαίρια» κι έγινα γνωστή στο ευρύ κοινό. Δεν νοσταλγώ ποτέ το παρελθόν. Εγώ πάντα βιοπορίζομαι από το τραγούδι, οπότε δεν μπορούσα να παραμείνω μόνο σε ό,τι πραγματικά ήθελα. Δεν μπορούσα λοιπόν να αποφύγω το λαϊκό και το λαϊκό- ποπ, τα ρεύματα της εποχής.
Η συνεργασία μου με την Μπόνι Τάιλερ ήταν η πιο σημαντική της ζωής μου, ήταν μια τρέλα του Ρακιντζή. Ανήκαμε στην ίδια εταιρεία με την Μπόνι κι έφαγε ένα φλας ο Μιχάλης να της στείλουμε μια κασέτα να ακούσει το «Πεθαίνω στην ερημιά». Εγώ θεωρούσα ότι δεν θα απαντούσε ποτέ. Εκείνη όμως απάντησε, ήρθε στην Αθήνα και το ηχογραφήσαμε. Ήταν το ωραιότερο πράγμα της ζωής μου. Ήταν κάτι τρελό. Στην εφηβεία μου μελετούσα το «Total Eclipse of the heart», το « I need a hero» κι άλλα κομμάτια της. Δεν είχα καν ονειρευτεί ότι αυτό θα μπορούσε ποτέ να συμβεί».