H&M image gallery
H&M image gallery
MOSCHINO x H&M

H Ναόμι Κάμπελ ξανά στο catwalk για την συλλογή Moschino x H&M


Μπορεί να βρίσκεται στον χώρο του μόντελινγκ για περισσότερα από 30 χρόνια, όμως στα 48 της καταφέρνει να βάζει κάτω, ακόμη και τα πιο φρέσκα πρόσωπα της μόδας.

Ο λόγος γίνεται για την ιέρεια του μόντελινγκ, Ναόμι Κάμπελ, η οποία απέδειξε για ακόμα μια φορά πως είναι ακόμη η μαύρη γαζέλα της πασαρέλας.

Το γνωστό μοντέλο περπάτησε στο fashion show Moschino x H&M που έγινε στη Νέα Υόρκη και κατέπληξε τα πλήθη με τις αναλογίες της και το αγέρωχο περπάτημά της.  

H θρυλική Ναόμι έκλεισε το fashion show σε μια συναρπαστική επίδειξη μόδας, με τις γιγαντοαφίσες του σκηνικού να φωτίζονται όπως η Times Square στη Νέα Υόρκη.

Η H&M και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της MOSCHINO, Τζέρεμι Σκοτ, προσκάλεσαν celebrities, διεθνείς συντάκτες και influencers σε έναν μοναδικό fashion event. 

Η συλλογή MOSCHINO H&M συνδέει μοναδικά την ενέργεια του δρόμου, με την ποπ κουλτούρα, τη λάμψη, την παιχνιδιάρικη διάθεση και το χιούμορ.

Ανάμεσα στα μοντέλα που περπάτησαν στην πασαρέλα βρέθηκαν οι αδερφές Χαντίντ, Μπέλα και Τζίτζι, φορώντας κομμάτια από τη συλλογή MOSCHINO H&M καθώς επίσης και το αγγελάκι της Victoria's Secret Κάντις Σουάνπολ.

Δείτε την Ναόμι Κάμπελ με τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή της MOSCHINO, Τζέρεμι Σκοτ:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@hm x @moschino @itsjeremyscott #HMOSCHINO

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Naomi Campbell (@naomi) στις 24 Οκτ, 2018 στις 5:42 μμ PDT

 

«Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M είναι ένα δώρο στους fans μου – ήθελα να τους δώσω την πιο MOSCHINO συλλογή που έγινε ποτέ. Προσπάθησα να συμπεριλάβω όλα τα στοιχεία που θα περίμενε να δει κανείς σε ένα show μου: υψηλή ραπτική με έμπνευση από καρτούν σε συνδυασμό με street wear αισθητική, γεμάτη με αμέτρητα αστραφτερά αξεσουάρ σε στυλ hip hop, για να δημιουργήσω ένα εντελώς MOSCHINO look», αναφέρει ο Τζέρεμι Σκοτ, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του οίκου MOSCHINO.

Τα μοντέλα ανέβηκαν στην πασαρέλα από μια σκάλα που θα περίμενε κανείς να συναντήσει σε ένα σοκάκι της πόλης, με σαφείς αναφορές σε ένα παλιό νεοϋορκέζικο μιούζικαλ.

Στη συνέχεια περπάτησαν στην πασαρέλα, η οποία έμοιαζε, επίσης, με δρόμο - ακριβώς, δηλαδή, το μέρος όπου αρέσει στον Τζέρεμι να βλέπει τον κόσμο να φοράει τα σχέδιά του.

Οι Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha και Bebe Rexha, βρέθηκαν στην πρώτη σειρά ντυμένες με looks της συλλογής.

«Διασκεδάσαμε τόσο πολύ καθώς μεταφερθήκαμε στον MOSCHINO κόσμο του Jeremy κατά τη διάρκεια του show για την παρουσίαση της συλλογής MOSCHINO  H&M. Όλα τα κομμάτια που General Informationείδαμε εξέπεμπαν την αισιοδοξία, το χιούμορ και τη χαρά που διαπνέει όλη τη συλλογή», δηλώνει η Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor της H&M.

Η θρυλική make-up artist Pat McGrath, δημιούργησε το beauty look για το show χρησιμοποιώντας προϊόντα από τη συλλογή H&M Beauty. Για να αναδείξει τη συλλογή, το make-up look είχε έντονο δυναμισμό και γκλάμουρ, εστιάζοντας σε γραμμικό liner με καμπύλες για τα μάτια και πρόσωπο που ακτινοβολεί.

Μόλις ο Τζέρεμι έκανε την υπόκλισή του για το κλείσιμο του fashion show, οι γιγαντοαφίσες που περιέβαλαν την πασαρέλα ανασηκώθηκαν, αποκαλύπτοντας στα decks τον βραβευμένο με Grammy παραγωγό και καλλιτέχνη, Diplo, έτοιμο να δώσει το έναυσμα για την έναρξη του πάρτυ.

Την ίδια στιγμή αποκαλύφθηκε το exclusive MOSCHINO H&M pop-up store, δίνοντας στους καλεσμένους τη δυνατότητα να είναι οι πρώτοι που θα αποκτήσουν ένα κομμάτι της συλλογής.

Καθ' όλη τη διάρκεια της βραδιάς, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να μπουν κυριολεκτικά "μέσα" στον κόσμο της συλλογής MOSCHINO H&M και να τη βιώσουν μέσα από μία μοναδική εμπειρία augmented reality.

Οι καλεσμένοι φόρεσαν τις ειδικές μάσκες Magic Leap One και μπήκαν σε μια γιγάντια τηλεόραση για να βιώσουν τη συνεργασία με έναν εντελώς καινούριο τρόπο.

Όλες οι τεχνολογικές εφαρμογές δημιουργήθηκαν από τη Warpin Media.

Ο Τζέρεμι Σκοτ δημιούργησε μια συλλογή για γυναίκες και άνδρες, συμπεριλαμβανομένων των αξεσουάρ, καθώς και μερικά κομμάτια αποκλειστικά για σκύλους.

Η συλλογή MOSCHINO H&M θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένα καταστήματα της Η&Μ παγκοσμίως, καθώς και online, στις 8 Νοεμβρίου.

Το fashion event παρακολούθησε η κόρη του Μάικλ Τζάκσον, Πάρις.