«7 Χρόνια φαγούρα - Ο έρωτας στον καιρό των μνημονίων» είναι η θεματική ενότητα που επέλεξαν οι διευθυντές της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, ο Ανέστης Αζάς και ο Πρόδρομος Τσινικόρης, για την εαρινή περίοδο, αναθέτοντας σε νέους και ανερχόμενος καλλιτέχνες να προσεγγίσουν μέσα από το πρίσμα της εποχής μας τις διαπροσωπικές σχέσεις.
Μια από τις παραστάσεις που δούμε είναι και μια ανατρεπτική εκδοχή της γνωστής «Λολίτας» που τιτλοφορείται «Lolita Reversed» σε σκηνοθεσία του Χρήστου Καρασαββίδη. Ο μύθος του παράνομου έρωτα επανεγγράφεται, σε μια πρωτότυπη σκηνική σύνθεση, που από τη μία αποτυπώνει την ένταση ενός ακραίου συναισθήματος κι από την άλλη τον βυθίζει σε μια εποχή οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης, δοκιμάζοντας τις αντοχές της ανθρώπινης επιθυμίας και τα όρια του σύγχρονου θεάτρου.
Aπόφοιτος της δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης- Κάρολος Κουν, ο Χρήστος ασχολείται και με τη συγγραφή θεατρικών κειμένων, γι’ αυτό αποφάσισε όχι να διασκευάσει άλλα να ξαναγράψει την ιστορία του Ναμπόκοφ, χωρίς να χρησιμοποιήσει ούτε μια φράση από το βιβλίο. «Είχα δει μικρός την δεύτερη ταινία του Έιντριαν Λιν, με τον Τζέρεμι Άιρονς, και είχα ενθουσιαστεί από την ακρότητα του θέματος και την όλη αισθητική.
Αργότερα διάβασα το βιβλίο και είδα την ταινία του Κιούμπρικ. Πάντα υπήρχε στο μυαλό μου πώς μπορεί να παρασταθεί στη σκηνή αυτή η ιστορία. Μου έκανε μάλιστα εντύπωση το γεγονός ότι παγκοσμίως έχει ανέβει ελάχιστες φορές. Αναρωτιόμουν αν είναι πράγματι τόσο δύσκολο. Αυτό που κάνουμε στην παράσταση είναι ότι ξαναδιαβάζουμε τον γνωστό μύθο μέσα από μια άλλη οπτική. Χρησιμοποιούμε κάποια στοιχεία από το βιβλίο και την ταινία για να κάνει ο θεατής τις δικές του αναγωγές, αλλά το κείμενο είναι πρωτότυπο», μου εξηγεί.
Τον ρωτάω ποιος κινεί τα νήματα στην δική του εκδοχή. «Κι οι δυο είναι τραγικά πρόσωπα. Οι δυο ταινίες έχουν γίνει από ανθρώπους που είναι πιο κοντά στην ηλικία του Καθηγητή. Όμως εγώ είμαι πιο κοντά στον τρόπο σκέψης της Λολίτας, οπότε θεώρησα ενδιαφέρον να χειριστώ το όλο θέμα μέσα από άλλη θέση. Ο Καθηγητής στη Λολίτα κάνει μια προβολή ενός χαμένου έρωτα. Βλέπει σε εκείνην μια ηλικία που γι 'αυτόν έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Είναι η χαμένη του νιότη. Η Λολίτα από την άλλη βρίσκει σε αυτόν ένα πατρικό πρότυπο και μια εμπειρία που ακόμα η ίδια δεν έχει. Είναι ένα κορίτσι που βιάζεται να μεγαλώσει και αυτός διαθέτει κάτι που εκείνη θέλει άμεσα να αποκτήσει.
Ο καθηγητής ερωτεύεται βαθιά την Λολίτα, θα πέθαινε γι' αυτήν. Εκείνη μάλλον ενθουσιάζεται μαζί του. Είναι μια άνιση σχέση και εξαιτίας της μεγάλης ηλικιακής τους διαφοράς ηλικίας, κυρίως όμως επειδή έχουν διαφορετικά θέλω. Πρόκειται για μια σχέση εξουσιαστή και εξουσιαζόμενου, όπου οι ρόλοι συνεχώς αλλάζουν. Βέβαια κατά τη δική μου γνώμη, η Λολίτα από την αρχή χειρίζεται το παιχνίδι,όλα από αυτήν κρίνονται».