Τι προκύπτει αν βάλεις στην ίδια εξίσωση τη μαγεία των Χριστουγέννων με αρκετές δόσεις ρομαντισμού; Μια (κυριολεκτικά) απίθανη, αλλά υπέροχη ιστορία.
Πασπαλισμένες με τη χρυσόσκονη των γιορτών, τον ήχο από τα καμπανάκια, τα «ζεστά» χρώματα από τα φωτάκια -ας το παραδεχτούμε- οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις είναι πάντα λιγό πιο παραμυθένιες, πιο ρομαντικές, πιο μαγικές.
Φέτος, τα Debenhams (ένα βρετανικό πολυκατάστημα) δεν έφτιαξαν απλώς μια γιορτινή διαφήμιση, αλλά ΤΗ διαφήμιση. Αυτή που μπορείς να βλέπεις ξανά και ξανά, γέρνοντας ελαφρά το κεφάλι, παίρνοντας βλέμμα κουταβιού και αναφωνώντας γλυκουλινίστικα «ωωωω».
Βασικά πρόκειται για ένα σύγχρονο παραμύθι που συνδυάζει την παράδοση των παλιών, καλών πριγκιπικών παραμυθιών με την ταχύτητα και τεχνολογία της σημερινής εποχής. Είναι η σύγχρονη απόδοση του παραμυθιού της Σταχτοπούτας.
Και ενώ το ξέρεις πως η ιστορία που βλέπεις δεν έχει ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα (παρόλο που έχει κάνει φιλότιμη προσπάθεια να εντάξει σύγχρονα στοιχεία στο story της), ότι προωθεί μη ρεαλιστικά πρότυπα, ότι δημιουργεί προσδοκίες που μετά (μάλλον) θα ματαιωθούν, η καμπάνια You Shall σου γλυκαίνει την καρδιά.