Εκτός από ηθοποιός και προσεχώς πριγκίπισσα, η Μέγκαν Μαρκλ είναι μια γυναίκα με έντονη ακτιβιστική δράση.
Αυτό το πνεύμα ευθύνης, στήριξης και αλληλεγγύης απέναντι στον κόσμο, απ' ότι φαίνεται, το είχε ανεπτυγμένο μέσα της από πολύ μικρή ηλικία.
Με κάποιο τρόπο λοιπόν, καταπολεμά το σεξισμό από τότε που ήταν έφηβη. Για την ακρίβεια, το 1993, όταν ήταν 12 χρονών, έστειλε γράμμα στην εταιρεία Procter & Gamble (κολοσσός στην παραγωγή ειδών καθημερινής οικιακής χρήσης) προκειμένου να αλλάξουν τη διαφήμισή τους η οποία, σύμφωνα με τη Μαρκλ, είχε καθαρά σεξιστικό χαρακτήρα.
Το κανάλι Nickelodeon (μετά από παραίνεση της ίδιας της Μαρκλ) κάλυψε το γεγονός και, στα πλαίσια του Νick News, ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για παιδιά, της πήρε συνέντευξη. Αυτό το βίντεο λοιπόν, στο οποίο βλέπουμε τη Μαρκλ μέσα στην τάξη μαζί με τους συμμαθητές της να βλέπουν όλοι μαζί τη διαφήμιση και να σχολιάζουν τον αντιφεμινιστικό χαρακτήρα της, ήρθε στο φως.
Παρεμπιπτόντως, επρόκειτο για τη διαφήμιση του απορρυπαντικού Ivory που δήλωνε ότι το συγκεκριμένο σαπούνι ήταν πρακτικό γιατί «Όλες οι γυναίκες στην Αμερική καταπολεμούν με αυτό τους λιπαρούς λεκέδες σε τηγάνια και κατσαρόλες». Αν και μόλις 12 ετών, η Μαρκλ κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το λεκτικό της διαφήμισης. Μάλιστα δύο αγόρια από την τάξη της της επιβεβαίωσαν ότι το συγκεκριμένο σλόγκαν ενίσχυε το στερεότυπο ότι οι «γυναίκες ανήκουν στην κουζίνα».
Η παραπάνω ιστορία δεν ακούγεται πρώτη φορά. Την έχει διηγηθεί αναλυτικά, και το 2015, στο πλαίσιο της ομιλίας που εκφώνησε για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. «Θυμάμαι ότι είχα νιώσει σοκαρισμένη και θυμωμένη και επίσης, βαθιά πληγωμένη», λέει ανακαλώντας την ιστορία. «Δεν μου είχε φανεί σωστό και σκέφτηκα ότι κάποιος έπρεπε να κάνει κάτι γι' αυτό».