Κι Όμως, δεν Είναι Photoshop! Το Μπλε Κρασί Υπάρχει | 0 bovary.gr
Κι Όμως, δεν Είναι Photoshop! Το Μπλε Κρασί Υπάρχει | 0 bovary.gr
ΝΕΑ ΜΟΔΑ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ

Κι Όμως, δεν Είναι Photoshop! Το Μπλε Κρασί Υπάρχει


Γεννήθηκε στην Ισπανία από μια παρέα εικοσάρηδων και ήδη έχει ξεσηκώσει ατέλειωτες κουβέντες. Το μπλε κρασί κατακτά τους οινόφιλους, γιατί η καινοτομία είναι στο… «αίμα» του. 

Τρέμετε Γάλλοι, ιδρώστε Ιταλοί. Τα παραδοσιακά κόκκινα, λευκά και ροζέ κρασιά κάνουν άκρη και υποδέχονται μια νέα είσοδο στην οινοποιία που έρχεται κατευθείαν από την Ισπανία. Ένα κρασί με βαθύ ελεκτρίκ χρώμα ήδη ταρακουνάει τα δεδομένα και προκαλεί τους απανταχού λάτρεις του κρασιού, γνώστες ή μη, να χαθούν στα αρώματα και τα χρώματά του.

Προσοχή, μην αναζητήσεις κάποιο σπάνιο μπλε σταφύλι που δίνει αυτό το τρελό κρασί. Δημιουργός του είναι η ισπανική εταιρεία Gik που είναι υπεύθυνη για τη γέννησή του.

Η παραγωγή του γίνεται από κόκκινα και λευκά σταφύλια, τα οποία βρίσκονται σε αμπελώνες σε όλη την Ισπανία. Φυσικά προκύπτει το ερώτημα από πού προέρχεται η βαθιά μπλε απόχρωση. Και η απάντηση βρίσκεται στη φύση. Δημιουργείται από το συνδυασμό των ανθοκυανινών, μιας χρωστικής που βρίσκεται στη φλούδα των σταφυλιών και από το λουλάκι το οποίο προέρχεται από το φυτό ισάτις.

Πίσω από την ιδέα βρίσκεται μια παρέα από έξι εικοσάρηδες, που υποστηρίζουν πως όλα έχουν σχέση με την καινοτομία και όχι τόσο με τη βαθιά γνώση της οινοποιίας. Χμμ…

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, ο λόγος που επέλεξαν το συγκεκριμένο εκκεντρικό χρώμα είναι γιατί αντικατοπτρίζει την κίνηση, την πρωτοτυπία και το άπειρο.

«Πιείτε καινοτομία, σπάστε τους κανόνες και δημιουργήστε τους δικούς σας. Επανεφεύρετε τις παραδόσεις», λέει η διαφήμιση, εκφράζοντας ακριβώς αυτό που εκπροσωπεί το μπλε κρασί: μια νέα πρόταση, πέρα από τα συνηθισμένα.

Το μπλε κρασί είναι ήδη διαθέσιμο μέσω διαδικτύου στην Ισπανία, με το κάθε μπουκάλι να κοστίζει περίπου 10 ευρώ. Μάλιστα, σε λίγο καιρό θα είναι διαθέσιμο και σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης. Αν τελικά θα κατακτήσει τις καρδιές και τα ποτήρια μας, θα το δείξει ο χρόνος και η διαφήμιση.