Το νέο άρωμα Miu Miu L’Eau Rosée Eau de Toilette είναι ό,τι πιο δροσερό και νεανικό
ΜΙU MIU

Το νέο άρωμα Miu Miu L’Eau Rosée Eau de Toilette είναι ό,τι πιο δροσερό και νεανικό

Το κορίτσι που επιλέγει το άρωμα της από τον οίκο Miu Miu, μπορεί να φαίνεται χαμένο στις σκέψεις του, αλλά ποτέ δεν είναι πραγματικά.

Ακριβώς δηλαδή ό,τι συμβαίνει και στο βίντεο της καμπάνιας του αρώματος L’Eau Rosée, που η πρωταγωνίστρια αφήνει το μάθημα μπαλέτου στη μέση για να κάνει βόλτα με τη φίλη της, ενώ θα μπορούσε με μεγάλη ευκολία ακόμα και να ακυρώσει ένα ραντεβού προκειμένου να πάει στο μπαλέτο - και το αντίστροφο. Το κορίτσι του οίκου Miu Miu, αλλάζει τα πλάνα της και θέτει η ίδια τους κανόνες για το ποιο θα είναι το επόμενο βήμα, ενώ γυρνάει την πλάτη στην καθημερινή ρουτίνα.

Αποζητά και ταυτίζεται απόλυτα με τον στίχο “Girls just wanna have fun.” Το άρωμα που φοράει εκπέμπει σύγχρονη ενέργεια και ταυτόχρονα αντανακλά διαχρονικότητα, όπως και η ίδια στην καθημερινότητά της. Ο οίκος Miu Miu αγκαλιάζει και παράλληλα προκαλεί τους κανόνες από τους οποίους προέρχονται αυτές οι ειδυλλιακές συνθήκες. Το άρωμα L’Eau Rosée, με τις μυρωδιές που φέρει, μας υπενθυμίζει πως η πολυπλοκότητα και οι αντιφάσεις της θηλυκότητας παραμένουν τόσο ρομαντικές, όσο τα κλασικά κινηματογραφικά αρχέτυπα.

Με απόλυτη αρμονία και διάθεση ενδοσκόπησης στα πιο πρόσφατα αρώματα του, ο οίκος Miu Miu ετοιμάζεται για μια νέα αναμέτρηση ανάμεσα στα πρώτα του αρώματα – το Miu Miu Eau de Parfum και το Miu Miu L’Eau Bleue – και το νέο άρωμα L’Eau Rosée Eau de Toilette. Ένα απαλό floral άρωμα, που αποτελείται από νότες lily of the valley και άνθη cassis, συνδυασμένα με νότες από musk. Το αποτέλεσμα, είναι η απόλυτη αίσθηση φρεσκάδας. Όπως και το όνομα του, έτσι και το ίδιο το άρωμα, είναι δροσερό και ζωντανό, ένα ολοκαίνουργιο οσφρητικό κεφάλαιο, που ταιριάζει απόλυτα με τη νεανική και παράλληλα πλούσια σε γνώσεις ιστορία του οίκου Miu Miu.

Η συσκευασία του L’Eau Rosée έχει διαφοροποιηθεί από εκείνη του προηγούμενου αρώματος, διατηρώντας όμως το σχήμα και το υλικό της συσκευασίας ίδιο, με σκοπό να δημιουργηθεί μια οπτική αντίθεση ανάμεσα στα αρώματα του οίκου. Το άχρωμο, ημιδιαφανές μπουκαλάκι του αρώματος, συμπληρώνει ιδανικά τη σύγχρονη και φρέσκια εικόνα του L’Eau Rosée, ενώ παράλληλα το κλασικό σχέδιο της συσκευασίας, παραμένει ίδιο. Το προϊόν φαίνεται ξεκάθαρα μέσα από τη γυάλινη συσκευασία, το πάνω μέρος είναι στην απόχρωση navy blue για να κάνει την απαραίτητη αντίθεση με το απαλό ροζ του αρώματος, ενώ στο καπάκι υπάρχει ένας γκρι – λευκός δίσκος.

Το άρωμα μας συστήνεται με μια νέα καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστούν η μούσα του οίκου Miu Miu, Stacy Martin και το μοντέλο Sijia Kang. Σκηνοθετημένη από τη Γαλλίδα filmmaker Rebecca Zlatowski, (Planetarium, Grand Central) αποθανατίζεται με τον καλύτερο και πιο ανέμελο τρόπο η ανάγκη για φυγή, καλοπέραση και ξεγνοιασιά, που κάθε κοπέλα επιθυμεί τόσο μόνη της, όσο και με τις φίλες της.

H Stacy ενώ είναι στο μάθημα μπαλέτου της και βαριέται, βλέπει έξω από το παράθυρο ένα μικρό γατάκι να διασχίζει το δρόμο.

Η κίνηση της είναι ανέμελη με μια δόση εξερεύνησης και θέλησης για νέες περιπέτειες. Τότε η Stacy αποφασίζει να κάνει το ίδιο και αυτόματα πάει να συναντήσει τη Sijia. Ενώ οι δύο πρωταγωνίστριες διασχίζουν το Παρίσι μέσα σε ένα λαμπερό μπλε cabrio αυτοκίνητο, η Stacy βγάζει

από την τσάντα της ρούχα πιο κατάλληλα για την περίσταση. Μόλις έχει σουρουπώσει και τα κορίτσια παρέα με το μικρό γατάκι φτάνουν στο Riva yacht της Γαλλικής Ριβιέρας, όπου εκεί αντικρίζουν ένα υπέροχο μέρος και όλες τους τις φίλες να τις για να ξέφρενο party μέχρι το πρωί.

Η φωτογραφική καμπάνια για το νέο άρωμα L’Eau Rosee του οίκου Miu Miu, πραγματοποιήθηκε από τον φωτογράφο Alasdair McLellan, ο οποίος αποτύπωσε την συναρπαστική περιπέτεια των δύο νέων κοριτσιών.