La Prairie
La Prairie
LA PRAIRIE

Η νέα καλλιτεχνική συνεργασία του οίκου La Prairie και της Manon Wertenbroe για την έκθεση Art Basel


H La Prairie ανακοινώνει τη συνεργασία της με την καλλιτέχνη Manon Wertenbroek μέσα από έναν ‘’Καλλιτεχνικό Διάλογο’’ με τη Niki de Saint Phalle.

Η La Prairie γιόρτασε δύο γενιές πρωτοπόρων γυναικών καλλιτεχνών μέσω ενός Καλλιτεχνικού Διαλόγου που έλαβε χώρα στην έκθεση Art Basel στη Βασιλεία της Ελβετίας.

Το 2018, ο Ελβετικός οίκος καλλυντικών La Prairie θα λανσάρει μια νέα εκδοχή της εικονικής κρέμας περιποίησης Skin Caviar Luxe, ανανεωμένη με το Caviar Premier. Με αυτή την ευκαιρία, η La Prairieτιμά την διαρκή επιρροή των έργων της Niki de Saint Phalle μέσα από μια συνεργασία με την Ελβετή καλλιτέχνη Manon Wertenbroek η οποία δημιούργησε μια σειρά έργων τέχνης αποκλειστικά για τον Ελβετικό οίκο.

Η Niki de Saint Phalle αντιπροσωπεύει μια βασική καλλιτεχνική επιρροή για τη La Prairie ‐ πράγματι, η χρήση του μπλε κοβαλτίου στα έργα της ενέπνευσε τη La Prairie να το υιοθετήσει ως το χαρακτηριστικό χρώμα της εικονικής συλλογής της Skin Caviar για περισσότερα από 30 χρόνια.

Η κ. Wertenbroek δημιούργησε τρία έργα τέχνης που αποτίνουν φόρο τιμής στην πολυτέλεια, την αισθητική και τις τεχνολογικές καινοτομίες. Και τα τρία έργα αποτίνουν φόρο τιμής στο μπλε κοβαλτίου, ένα χρώμα που βρίσκεται στη δουλειά της Niki de Saint Phalle, ακόμα μιας πρωτοπόρου καλλιτέχνη με ελβετικούς δεσμούς. Ένας ‘’καλλιτεχνικός διάλογος’’ μεταξύ της δουλειάς αυτών των δύο πρωτοπόρων καλλιτεχνών μέσα από μια εγκατάσταση που παρουσιάζει έργα και των δυο.

Τα έργα της κας Wertenbroek τα οποία δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη La Prairie, εμφανίζονται δίπλα στο εικονικό Pouf serpent bleu της Niki de Saint Phalle στην έκθεση Art Basel στη Βασιλεία της Ελβετίας του 2018.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Manon σε ένα τόσο εμπνευσμένο project. Το έργο της είναι ταυτόχρονα εντελώς σύγχρονο και για πάντα διαχρονικό. Σε όλα τα τρία έργα που δημιούργησε για εμάς, η χρήση του μπλε κοβαλτίου είναι εντυπωσιακή και μας θυμίζει την κληρονομιά της de Saint Phalle, μιας φεμινίστριας κοσμοπολίτισσάς καλλιτέχνιδας που εγκαταστάθηκε στην Ελβετία για να αφιερωθεί στο έργο της.

Η ενέργεια που υπάρχει μέσα στα τρία έργα της Manon, της Ελβετής καλλιτέχνιδας του 21ου αιώνα που χάραξε μια θέση για την ίδια στον κόσμο της Σύγχρονης Τέχνης, είναι πραγματικά μια πηγή έμπνευσης για εμάς», δήλωσε ο Patrick Rasquinet, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Group La Prairie.

Πρόσθεσε, "Η Art Basel είναι ο τέλειος χώρος για αυτόν τον εξαιρετικό ‘’καλλιτεχνικό διάλογο’’. Πράγματι, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με την Art Basel, πιστεύουμε ότι είναι το καταλληλότερο ταίριασμα για εμάς, εκφράζοντας την εγγενή σχέση της La Prairie με τον κόσμο της τέχνης».

Τα τρία έργα της κας Wertenbroek αντικατοπτρίζουν τέλεια την κληρονομιά της La Prairie γύρω από την ειδημοσύνη της στο χαβιάρι, την επιστήμη, την αισθητική και την πολυτέλεια. Στο έργο Mirrors, η κα Wertenbroek διερευνά την δίχως όρια σχέση μεταξύ δύο ανακλαστικών επιφανειών που φτάνουν/ανεβαίνουν έως το μάτι. Η αμοιβαιότητα ενισχύεται περαιτέρω με δύο πρόσωπα και δύο χέρια που υποδηλώνουν την ανταλλαγή ιδεών και γνώσεων.

Στο έργο Blue Portrait, ένα άδειο, ανοιχτό πρόσωπο κάποιου άλλου μας αντιμετωπίζει, αναγκάζοντάς μας να δημιουργήσουμε τη δική μας εικόνα. Με μια δεύτερη ματιά αποκαλύπτεται ότι το μπλε στα μαλλιά της φιγούρας χωρίζεται και σπάει, εμφανίζοντας εφάμιλλα επίπεδα. Όπως συμβαίνει με κάθε κοινωνική αλληλεπίδραση, ο ενδελεχής έλεγχος οδηγεί σε μια συνεχώς πολλαπλασιαστική αλυσίδα αντανακλάσεων. Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία αυτού του αποτελέσματος εμπνέει την αφοσίωση της κας Wertenbroek για καθαρότητα και ακριβή στοιχεία σχεδιασμού.

Τέλος, στο Window Glimpse, οι βαθιά χαραγμένες γραμμές θυμίζουν τα παράλληλα πλαίσια πολλών παρατεταμένων παράθυρων. Οι φυσικές μορφές λουλουδιών τραβηγμένες με το χέρι μαλακώνουν τις σκληρές γωνίες, θυμίζοντας μας τις κλεφτές μας ματιές όταν βλέπουμε το είδωλο μας να καθρεφτίζεται σε κάποια βιτρίνα, ελπίζοντας ότι κανείς δεν παρατηρεί τη στιγμιαία ικανοποίηση μας.

«Είμαι πολύ ακριβής και σχολαστική σε αυτό που κάνω. Όσον αφορά την ποιότητα και το τελείωμα, έχω πολύ μεγάλες απαιτήσεις. Αυτό που με προσελκύει στο έργο της Niki de Saint Phalle είναι η ισχυρή και ενστικτώδης χρήση του χρώματος και του σχήματος και το γεγονός ότι ποτέ δεν φοβήθηκε να εκφράσει δυνατά τις ιδέες της», δήλωσε η κ. Wertenbroek. «Στη δουλειά μου, αναζητώ συνεχώς τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στις ενστικτώδεις και ασαφείς πτυχές κάθε έργου και την ακρίβεια των ανακλαστικών επιφανειών με τις οποίες δουλεύω. Συνεχίζοντας δήλωσε ‘’Την ίδια αφοσίωση στην ακρίβεια, την ισορροπία και την ομορφιά είδα στην αισθητική προσέγγιση της La Prairie και αυτό είναι που με προσέλκυσε στο συγκεκριμένο project».

Αυτός ο ‘’καλλιτεχνικός διάλογος’’ μεταξύ της Manon Wertenbroek και της Niki de Saint Phalle παρουσιάστηκε στις 14‐17 Ιουνίου 2018 στο Lounge της La Prairie στην αίθουσα συλλεκτών στην έκθεση Art Basel της Βασιλείας.

Η La Prairie είναι η ηγέτιδα στον χώρο της πολυτελούς περιποίησης, με παρουσία σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο. Συνώνυμο όχι μόνο με την πολυτέλεια, το όνομα La Prairie θυμίζει καινοτομία, αποτελεσματικότητα, παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και γνήσια Ελβετική ταυτότητα – δηλαδή αγνότητα, ακρίβεια, αναζωογόνηση και κληρονομιά υπεροχής από την ίδια τη γη στην οποία ιδρύθηκε η μάρκα το 1978. Η La Prairie προσπαθεί να εκπληρώσει την αναζήτηση για διαχρονική ομορφιά μέσα από τα υψηλότερα πρότυπα προηγμένης τεχνολογίας σε συνδυασμό με εξαιρετικές συνθέσεις και την κομψή της συσκευασία – μετατρέποντας την περιποίηση της επιδερμίδας σε τέχνη.

Σχετικά με την Manon Wertenbroek

Η Ελβετή καλλιτέχνης Manon Wertenbroek γεννήθηκε στη Λωζάνη το 1991, όπου το 2014 πήρε το Bachelor of Arts στη Φωτογραφία. Σήμερα εδρεύει στο Παρίσι και το έργο της εξετάζει την εμφάνιση συναισθημάτων και τις επακόλουθες φυσιολογικές αντιδράσεις μέσα στο πλαίσιο των ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων. Το 2015, το έργο της παρουσιάστηκε σε ομαδικές εκθέσεις στο Μουσείο Foam του Άμστερνταμ, στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης στη Γενεύη και την επόμενη χρονιά στο Ελβετικό Ινστιτούτο της Ρώμης. Το 2017, παρουσίασε μια σειρά φωτογραφικών της έργων στην πρώτη της ατομική έκθεση στο Coalmine στο Winterthur της Ελβετίας. Την ίδια χρονιά, η δουλειά της απέσπασε το βραβείο Ελβετικής Τέχνης στη Βασιλεία, ένα βραβείο που της δόθηκε από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτισμού. Το 2018, παρουσίασε ένα νέο σύνολο πάνελ από καθρέφτες PVC σαν μέρος μιας έκθεσης που παρουσιάστηκε στο Ελβετικό Ινστιτούτο του Μιλάνου. Σε αυτή τη συλλογή, ο θεατής γινόταν ηθοποιός μέσα στο ίδιο

το έργο ερχόμενος αντιμέτωπος με το είδωλο του‐ αυτό που στη συνέχεια παραμορφώθηκε από την ανακλαστική, βαμμένη, χαραγμένη και κομμένη επιφάνεια.

Αυτή την περίοδο, η Wertenbroek δουλεύει σε συνεργασία με το Μουσείο Elysée στη Λωζάνη και το Ελβετικό Κέντρο Affective Sciences του Πανεπιστήμιου της Γενεύης. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι μια προβολή βίντεο που θα παρουσιαστεί τον Ιούνιο του 2018 στο Μουσείο Elysée.

Σχετικά με τη Niki de Saint Phalle

Η Niki de Saint Phalle (1930‐2002), γεννημένη στο Neuilly‐sur‐Seine, λίγο έξω από το Παρίσι, ήταν γλύπτης και ζωγράφος γνωστή για τις χαρούμενες αναπαραστάσεις γυναικών και μεγάλων φανταστικών γλυπτών. Λόγω της οικονομικής κατάστασης της οικογένειάς της, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη ως νεαρή, όπου πέρασε τα επόμενα 20 χρόνια της ζωής της. Μετά από έναν αποτυχημένο σύντομο γάμο, η de Saint Phalle στράφηκε στη ζωγραφική και, το 1961, άρχισε να εργάζεται στο πλευρό του Ελβετού καλλιτέχνη Jean Tinguely, τον οποίο παντρεύτηκε μια δεκαετία αργότερα. Η δεκαετία του 1960 των Tirs, ή "Shots", που δημιούργησε με το να πυροβολήσει με μια καραμπίνα πάνω σε ένα ανάγλυφο σοβά που περιείχε κρυμμένες δεξαμενές χρώματος, πολύ σύντομα της έδωσε τη διεθνή της φήμη.

Το 1965, η de Saint Phalle δημιούργησε την γεμάτη καμπύλες γυναικεία μορφή της ‘’ Nana’’, γνωστή στη γαλλική αργκό ως «γυναίκα», η οποία οδήγησε στη διεξαγωγή της ατελείωτης γλυπτικής, She: ενός καθεδρικού ναού για το Σύγχρονο Μουσείο της Στοκχόλμης. Καθώς δούλευε πάνω σε ζωγραφισμένα γλυπτά ζώων και ανθρώπινων μορφών, η de Saint‐Phalle απέκτησε την ιδέα για το Tarot Garden, ένα πάρκο γλυπτικής εμπνευσμένο από το Parc Güell του Γκαουντί. Το 1998, μετά από δύο δεκαετίες δουλειάς, ο κήπος της μνημειακής γλυπτικής και της φανταστικής αρχιτεκτονικής άνοιξε στην Τοσκάνη.

Σχετικά με την έκθεση Art Basel

Το Art Basel ιδρύθηκε το 1970 από γκαλερίστες της Βασιλείας, σήμερα φιλοξενεί κορυφαίες εκθέσεις τέχνης του κόσμου, Μοντέρνας και Σύγχρονης τέχνης στη Βασιλεία, στο Μαϊάμι Μπιτς και στο Χονγκ Κονγκ. Κάθε έκθεση καθορίζεται από την πόλη φιλοξενίας και την ευρύτερη περιοχή της, είναι μοναδική, και αυτό αντικατοπτρίζεται στις γκαλερί που συμμετέχουν, στα έργα τέχνης και το περιεχόμενο του παράλληλου προγράμματος που σε συνεργασία με τους τοπικούς θεσμούς για κάθε συλλογή.

Η δέσμευση του Art Basel επεκτάθηκε πέρα από τις εκθέσεις τέχνης μέσω μιας σειράς νέων ενεργειών. Το 2014, η Art Basel ξεκίνησε την πρωτοβουλία Crowdfunding, η οποία ήταν καταλύτης για την απαραίτητη βοήθεια για τα μη‐εμπορικά αλλά εξαιρετικά έργα τέχνης παγκοσμίως και μέχρι στιγμής έχει βοηθήσει να συγκεντρώσει χορηγίες άνω των 2 εκατομμυρίων δολαρίων στηρίζοντας περίπου 70 έργα τέχνης από όλο τον κόσμο – από την Μπογκοτά ως το Χο Τσι Μινχ, το Σαν Χοσέ και την Καμπούλ. Για τις Art Basel Cities, που ξεκίνησαν το 2016, η Art Basel συνεργάζεται με επιλεγμένες πόλεις‐εταίρους για την ανάπτυξη ζωντανών και συγκεκριμένων προγραμμάτων ειδικά για την κάθε πόλη. Συνδέοντας τες με τον παγκόσμιο χώρο της τέχνης μέσω της τεχνογνωσίας και του δικτύου της Art Basel, η Art Basel Cities υποστηρίζει τους εταίρους της να αναπτύξουν το μοναδικό πολιτιστικό τους τοπίο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το artbasel.com.

Συνέντευξη με την καλλιτέχνη

1. Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς ως καλλιτέχνη. Ποια είναι τα πεδία ενδιαφέροντός σας; Πώς θα περιγράφατε την καλλιτεχνική σας πλευρά; Έχετε κάποιο αγαπημένο μέσο;

Είμαι καλλιτέχνης από την Ελβετία, ενδιαφέρομαι κυρίως για την ψυχολογία και την ανθρώπινη επικοινωνία. Αντιμετωπίζω αυτά τα θέματα μέσα από μια πολύ προσωπική και συναισθηματική πλευρά. Στην καλλιτεχνική μου πρακτική, μου αρέσει να μπλέκω διαφορετικά μέσα, όπως τη ζωγραφική, την χαρακτική και τη φωτογραφία.

2. Μιλήστε μας για τη συνεργασία σας με την La Prairie και τι σας ενέπνευσε για αυτό το project. Τι σημαίνει η La Prairie για εσάς; Ποια είναι η σχέση μεταξύ της δουλειάς σας και του κόσμου της La Prairie;

Η συνεργασία μας ξεκίνησε το 2017 με την έκθεση "Infusion of Light" η οποία πραγματοποιήθηκε στο Instagram όπου εξέφρασα την χρήση του φωτός στα έργα μου.

Φέτος, με την ευκαιρία του λανσαρίσματος που είναι προγραμματισμένο για τον Σεπτέμβριο και θα έχει να κάνει με την εικονική τους συλλογή Skin Caviar, επεκτείναμε τη συνεργασία μας μέσα από τρεις μοναδικές εικόνες που εκφράζουν τις αξίες της La Prairie γύρω από τον σχεδιασμό, την επιστήμη και την πολυτέλεια, χρησιμοποιώντας το μπλε κοβαλτίου της συλλογής Skin Caviar σε κάθε ένα από τα έργα, ως φόρο τιμής στα έργα της Niki de Saint Phalle. Τα τρία έργα αποκαλύφθηκαν στην Art Basel στη Βασιλεία στις 14 Ιουνίου, σε διάδραση με ένα γλυπτό της Νίκης de Saint Phalle.

Η δουλεία μου, έχει να κάνει με έρευνα και πειραματισμούς χρησιμοποιώντας καινοτόμα τεχνολογία για τη δημιουργία έργων υψηλής αισθητικής που εκφράζουν έντονα συναισθήματα.

Όπως ακριβώς η La Prairie προσπαθεί να προσφέρει στους καταναλωτές της μια μοναδική εμπειρία με τα προϊόντα της τόσο από πλευρά σχεδιασμού όσο και από πλευρά πολυτέλειας.

3. Ποια ήταν η έμπνευσή σας για αυτό το project;

Οι εικόνες τείνουν να απεικονίζουν διαφορετικά συναισθήματα και διαθέσεις που συνδέονται με την έκφραση του καθένα μέσα στα κοινωνικά πλαίσια. Εμπνέομαι επίσης από τον συμβολισμό των καθρεπτών που αντιπροσωπεύουν μια οικειότητα και μια προσωπική ικανοποίηση δημιουργώντας έναν ενδιαφέρον παράλληλησμό με αυτόν της ομορφιάς. Κάθε εικόνα έχει τη δική της ιστορία. Το έργο Mirrors αφορά στο πραγματικό αντικείμενο και την πολύ ονειρική και συμβολική του όψη.

Το Blue portrait δεν έχει ένα καθορισμένο σχήμα πρόσωπου, αλλά έχει ένα πολύ χαρακτηριστικό, όμορφο κούρεμα. Έτσι, έχει περισσότερο να κάνει με το πώς ορίζουμε τους εαυτούς μας όταν πρόκειται για τα πρότυπα ομορφιάς.

Το Window glimpse είναι περισσότερο για μια στιγμή ευχαρίστησης όπου κάποιος αναζητά την αντανάκλασή του σε μια βιτρίνα καθώς περνάει μπροστά της, ελπίζοντας ότι κανείς δεν τον παρατηρεί να το κάνει. Όλες οι εικόνες αφορούν τη δυαδικότητα μεταξύ της ειλικρίνειας και των ρόλων που συχνά παίζουμε μέσα στην καθημερινότητα μας.

4. Πώς η Niki de Saint Phalle – τόσο ως άνθρωπος αλλά και ως καλλιτέχνης - σας ενέπνευσε για αυτό το project;

Η Niki de Saint Phalle ήταν πηγή έμπνευσης, τόσο από τη δυναμική της στάση αλλά και από το γεγονός ότι ποτέ δεν φοβήθηκε να εκφράσει δυνατά τις ιδέες της. Είχε μια πολύ παθιασμένη και ενστικτώδη προσέγγιση γύρω από την τέχνη αλλά και τη δημιουργία της τέχνης. Ειδικά στα γλυπτά της η χρήση των χρωμάτων και των σχημάτων ήταν πολύ έντονη. Το ίδιο ισχύει και με το μπλε κοβαλτίου που χρησιμοποιήσαμε σε αυτό το project: είναι το χρώμα των ονείρων, της ανακάλυψης, της αλήθειας και είναι επίσης συνδεδεμένο με την ενδοσκόπηση, οπότε μπορώ να ταυτιστώ με αυτό στα έργα που δημιούργησα για τη La Prairie.

5. Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας τη δημιουργική σας τεχνική κατά τη δημιουργία αυτών των έργων τέχνης; Ποιο στάδιο της διαδικασίας σας άρεσε περισσότερο;

Πρώτα ξεκινώ να χαράζω ανακλαστικά PVC πάνελ από καθρέπτη τα οποία τοποθετώ μπροστά από διαφορετικά αντικείμενα, όπως χαρτί, πίνακες ζωγραφικής ή ακόμα και μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου. Στη συνέχεια, τραβάω μια φωτογραφία της εγκατάστασης με κάμερα πολύ υψηλής ανάλυσης από μια συγκεκριμένη γωνία. Χάρη στη φωτογραφία, μπορώ να διορθώσω αυτήν την πειραματική διαδικασία. Σε επόμενο στάδιο η εικόνα εκτυπώνεται σε μεταλλικό χαρτί που προσθέτει μια έντονη λάμψη στα χρώματα. Απολαμβάνω εξίσου όλη τη διαδικασία επειδή περιλαμβάνει πειραματισμό με πολλές τεχνικές. Μου αρέσει αυτή η δυαδικότητα στο έργο μου.

 

 

6. Ποια είναι τα συναισθήματα που θέλετε να προκαλέσετε στον κόσμο που βλέπει τη δουλεία σας; Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να μεταφέρετε;

Κοιτάζοντας τα έργα από απόσταση πιστεύω ότι τα χρώματα μπορούν να προκαλέσουν και να υπονοήσουν συναισθήματα. Μου αρέσει όταν ο κόσμος παρατηρεί προσεκτικά τις εικόνες και όταν ψάχνει για όλες τις μικροσκοπικές χαραγμένες λεπτομέρειες και τις μελετά σαν να είναι στοιχεία. Αν μπορεί να ταυτιστεί με κάποια από τα σύμβολα όταν κοιτάζει από κοντά, ελπίζω ότι μπορεί να αισθανθεί μια γενική διάθεση σε κάθε εικόνα που υποδηλώνει ενδοσκόπηση και αυτογνωσία.

7. Πώς εκφράζετε την ελβετική σας ταυτότητα στα έργα σας;

Μεγαλώνοντας στην Ελβετία, νομίζω ότι η μεγαλύτερη επιρροή που έχει στη δουλειά μου είναι το γεγονός ότι είμαι πολύ ακριβής και σχολαστική σε αυτό που κάνω. Σε ότι έχει να κάνει με την ποιότητα και το τελείωμα, έχω πολύ υψηλές προσδοκίες. Αλλά ως καλλιτέχνης προσπαθώ συνεχώς να βρίσκω την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στις ενστικτώδεις και τις πιο ασαφείς πτυχές των έργων μου, καθώς και τα πιο απαιτητικά τους σκέλη. Όταν πρόκειται για το χάραγμα των καθρεφτών, προσπαθώ να βρω τις σωστές αντανακλάσεις σε αυτούς, τότε νιώθω πολύ ελεύθερη και ανοιχτή στις εκπλήξεις. Αλλά όταν έρχεται η ώρα για τη δημιουργία του τελικού έργου τότε απαιτείται απίστευτη συγκέντρωση και ακρίβεια. Μου αρέσει αυτή η δυαδικότητα την ώρα που δημιουργώ.

8. Έχετε ήδη συνεργαστεί με την La Prairie σε ένα άλλο project. Πώς είναι αυτό το project διαφορετικό;

Στην ψηφιακή καμπάνια Infusion of Light, δείξαμε ένα υπάρχον κομμάτι το I saw you smile yesterday (2017) για να εκφράσουμε τον σημαντικό ρόλο του φωτός στη δημιουργία της εικόνας. Η συνεργασία με τη La Prairie αυτή τη φορά είναι πολύ διαφορετική, σκοπός της συνεργασίας ήταν η δημιουργία τριών μοναδικών έργων για τον εορτασμό του εικονικού της προϊόντος, τα οποία παρουσιάστηκαν στην έκθεση Art Basel. Οι επισκέπτες μπορέσαν να αισθανθούν την ουσιαστικότητα των έργων. Παρουσιάζοντας το έργο, σε ένα τόσο πολύ διαφορετικό πλαίσιο, είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία.

9. Πώς αισθάνεστε για την παρουσίαση αυτού του αποκλειστικού έργου στο Pavilion La Prairie στην Art Basel στη Βασιλεία;

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που η δουλειά μου παρουσιάζεται σε ένα τέτοιο αποκλειστικό περιβάλλον σαν αυτό της έκθεσης Art Basel. Είμαι περίεργη να δω τον Καλλιτεχνικό Διάλογο με το έργο της Niki de Saint Phalle τον τρόπο που αλληλεπιδρούν τα έργα μας για να μας πουν μια μοναδική ιστορία.

10. Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Τον επόμενο χρόνο θα κάνω ειδικότητα στο Ελβετικό Ινστιτούτο στη Ρώμη και θα δουλέψω πάνω στο πρώτο μου βιβλίο.