Η φετινή digital καμπάνια του LUX «Αrt of Senses – Fashion Edition» ολοκλήρωσε την επιτυχημένη διαδρομή της στα μέσα Ιουλίου του 2018.
Το sequel της περσινής επιτυχημένης ενέργειας ξεκίνησε την πορεία του στα τέλη Μαΐου του 2018, αφήνοντας ανεξίτηλο αποτύπωμα στον ψηφιακό κόσμο και κατ’ επέκταση στους καταναλωτές.
Η ενέργεια εξελίχθηκε σε 4 συναρπαστικές φάσεις με διαδοχικά βίντεο, τα οποία παρουσίασαν στο κοινό, πώς το γνωστό brand το οποίο και αναδεικνύει τον πιο υπέροχο εαυτό της κάθε γυναίκας, συνδύασε τα 7 αρωματικά αφρόλουτρα, την τέχνη, αλλά και την μόδα.
Ξεκινώντας με το Τhe Task, το κοινό παρακολούθησε τη συνεργασία της Ευαγγελίας Συριοπούλου με 7 απόφοιτους designers από τη σχολή μόδας PANSiK, με στόχο τη δημιουργία επτά εντυπωσιακών φορεμάτων εμπνευσμένων από το LUX. Η δεύτερη φάση της ενέργειας με τίτλο The Ritual, ταξίδεψε το κοινό στην ατμοσφαιρική διαδικασία έμπνευσης των 7 σχεδιαστών με πρωταγωνιστές τα επτά αφρόλουτρα του LUX και τα μοναδικά αρώματα τους. Το Τhe Ritual διαδέχθηκε η επόμενη φάση The Making of, στην οποία το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει τη δημιουργία των 7 φορεμάτων.
Στην τέταρτη φάση της καμπάνιας με τίτλο The creations, η ενέργεια κορυφώθηκε με την αποκάλυψη της LUX fashion collection και το λανσάρισμα του 7ου νέου προϊόντος LUX - Love Forever.