Paco Rabanne, η υπερβολή ως μανιφέστο.
« Ωθώντας τις εμπειρίες στα όρια, μπορούμε να αλλάξουμε νοοτροπίες." Paco Rabanne, 1967 Συνδεδεμένος με την εποχή του για να απελευθερωθεί από αυτήν. Σπάζοντας τους κανόνες: κάτι σύνηθες για τον Paco Rabanne, έναν οραματιστή δημιουργό που τάραξε την Υψηλή Ραπτική από την αδράνεια της δεκαετίας του ’60 δημιουργώντας ένα σύγχρονο, εικονοκλαστικό στιλ. Όλα ξεκίνησαν το 1966, με την πρώτη του συλλογή από ‘’12 φορέματα φτιαγμένα από σύγχρονα υλικά που τα έκαναν ακατάλληλα να φορεθούν" με πούλιες, αλουμίνιο και το μέταλλο ρόδιο.
Μια επανάσταση! Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του, πειραματιζόταν με πρωτοποριακά σχήματα και υλικά, συμπεριλαμβανομένου του μετάλλου που το μεταμόρφωσε σε "δεύτερο δέρμα". Υπερβολικό, έτσι δεν είναι; Σήμερα στον Paco Rabanne ενστερνιζόμαστε την υπερβολή. Ακόμα καλύτερα, την επιδιώκουμε. Πειραματιζόμαστε και εφευρίσκουμε νέα πράγματα με σκοπό να σπάμε τα όρια. Είμαστε τολμηροί και καινοτόμοι.
Συχνά, είμαστε αυθάδεις. Χωρίς να παίρνουμε τους εαυτούς μας πολύ σοβαρά. Προκαλούμε μια ταραχή. XS, Black XS, η υπερβολή ως μια εμπειρία Με τη σειρά XS, ο οίκος Paco Rabanne απογειώνει την πρόκληση. Χρησιμοποιώντας πάντα χιούμορ με ένα twist. Το 1993,το XS άνοιξε το δρόμο, χωρίς ταμπού, αναδεικνύοντας τη σεξουαλική επιθυμία. Μια καυτή τηλεοπτική καμπάνια που υπέγραψε ο Emir Kusturica. Ένα ξυλώδες, αρρενωπό άρωμα με έντονο αισθησιασμό. Ένα μπουκάλι που μεταμόρφωσε έναν αναπτήρα. Η δύναμη της φλόγας. Με το Black XS το 2005, και στη συνέχεια με το Black XS for her το 2007, το rock πνεύμα ζωντάνεψε. Με μια υπερβολή. Για μια γενιά με ελεύθερο πνεύμα που ήταν ελεύθερη, χωρίς συμβιβασμούς. Για τον άνδρα, άγρια ξύλα σε πικάντικη πραλίνα. Για την γυναίκα, εθιστικό τριαντάφυλλο βουτηγμένο στη μαύρη βανίλια. Ανατρεπτική γοητεία».