Christian Dior και 7η Τέχνη: Όλα όσα θα δούμε στο φεστιβάλ Γαλλόφωνου κινηματογράφου
ΓΑΛΛΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

Christian Dior και 7η Τέχνη: Όλα όσα θα δούμε στο φεστιβάλ Γαλλόφωνου κινηματογράφου

Το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, που ξεκίνησε ένα φθινόπωρο του 2000 και στα επόμενα χρόνια καθιερώθηκε ως το ανοιξιάτικο κινηματογραφικό γεγονός της Αθήνας, γιορτάζει τα 19α γενέθλιά του! 

19 διοργανώσεις που μέχρι σήμερα έχουν δώσει την ευκαιρία στους Έλληνες σινεφίλ να ανακαλύψουν το καλύτερο πρόσωπο του γαλλικού και γαλλόφωνου κινηματογράφου, καθώς και τους κύριους δημιουργούς του.

Το φεστιβάλ διαφοροποιείται, ανανεώνεται, και ωθεί όλους τους κλάδους και τους φορείς τους σε μια συνεχή αλληλεπίδραση! Και φέτος σας προσκαλεί να το απολαύσετε, να αναζωογονηθείτε και να επωφεληθείτε από την επαφή με τις διαφορετικές κουλτούρες, τα θέματα και τις συναντήσεις, για εννέα ημέρες στην Αθήνα και επτά στην Θεσσαλονίκη!
Με τη σταθερή υποστήριξη της Unifrance, εξακολουθεί επίσης να συμβάλλει σημαντικά στην αγορά γαλλικών και γαλλόφωνων ταινιών από τους Έλληνες διανομείς. 

Τον ρυθμό στην 19η διοργάνωση του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, δίνουν το γκλάμουρ, η κομψότητα και η αισθητική, έννοιες συνδεδεμένες τόσο με τον κινηματογράφο όσο και με τη θεματική μας ενότητα αφιερωμένη στη μόδα.

Η μόδα, η πολυτέλεια, η ομορφιά, μας συνοδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, καθώς αναδύονται από διάφορες πτυχές του προγράμματος της φετινής διοργάνωσης. Με την έναρξη των προβολών, και συγκεκριμένα στις 21 Μαρτίου, ένα εξαιρετικό masterclass δίνει το πρώτο στίγμα. Ο Γενικός Γραμματέας του Μουσείου Christian Dior, Philippe Le Moult και ο Dominique Adt, σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ Christian Dior, l’élégance du paradis perdu, το οποίο θα προβληθεί στο πλαίσιο της συνάντησης αυτής, θα συζητήσουν για τη σχέση του οίκου Dior με την 7η τέχνη και για το πώς γυρίστηκε η ταινία στα παρασκήνια αυτού του μεγάλου οίκου υψηλής ραπτικής.

Το θέμα της μόδας αντικατοπτρίζεται και στην οπτική ταυτότητα της φετινής διοργάνωσης, δημιουργία των Typical Organization for standards and Order. Ξεκινώντας από την ιδέα του «catwalk», της πασαρέλας, στο πίσω πλάνο, οι δημιουργοί ξεδιπλώνουν την κίνηση ενός αιλουροειδούς σε 19 αστραφτερά φωτογραφήματα. 

 

 

Το τρέιλερ του φεστιβάλ του Νίκου Πάστρα έχει την ίδια θεματική, συνδυάζοντας εμπνεύσεις από τη Νουβέλ Βαγκ με μια σύγχρονη και ρετρό οπτική. Τα χρώματα και τα στρας σμίγουν σ’ ένα μοναδικό και τολμηρό πλάνο.

Η ποικιλομορφία στο πρόγραμμα βρίσκεται στο προσκήνιο και φέτος, τόσο στις κατηγορίες και τα είδη των ταινιών, όσο και στην πλοκή, στη μορφή και φυσικά στην εκπροσώπηση της Γαλλοφωνίας. Μέσα από έξι ταινίες, το Βέλγιο, ο Καναδάς, το Λουξεμβούργο, το Μαρόκο, η Τσέχικη Δημοκρατία και η Ελβετία μας προτείνουν γαλλόφωνες παραγωγές που αντικατοπτρίζουν απόλυτα αυτήν την πολυμορφία. 

Τέλος, η Λευκή Κάρτα της φετινής χρονιάς δίνεται για πρώτη φορά σε ένα φεστιβάλ γαλλικού κινηματογράφου το Premiers Plans: Πρόκειται για ένα από τα πρώτα ευρωπαϊκά κινηματογραφικά φεστιβάλ που πραγματοποιείται εδώ και 30 χρόνια στην Angers και μας προτείνει να ανακαλύψουμε μερικές από τις ταινίες της τελευταίας διοργάνωσής του.

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος και στην 19η διοργάνωση του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου δίνει έμπρακτα δείγματα της υποστήριξής του στους Έλληνες συνεργάτες και δημιουργούς : 

-Συμπράττει με τους ‘Έλληνες διανομείς, στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ

-Διοργανώνει σε συνεργασία με το φεστιβάλ Animasyros, που είχε Λευκή Κάρτα στο φεστιβάλ το 2016, το «Καλειδοσκόπιο ταινιών animation», με προβολές ταινιών animation, πλαισιωμένες από μια μουσική σκηνή, για τους πιο μικρούς θεατές το απόγευμα και στη συνέχεια πάρτι με DJ.

-Συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Gros Plan για την δημιουργία ενός ερωτηματολογίου με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα τους θεατές του και τη γνώμη τους για τις ταινίες. Τα ερωτηματολόγια αυτά θα δίνονται στους θεατές στην αρχή των προβολών των ταινιών της ενότητας « Πανόραμα» . 

-Διοργανώνει μαζί με την Ένωση Σκηνοθετών, Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ), συναντήσεις για τους επαγγελματίες του κινηματογράφου, με θέμα τη συντήρηση, τη νομοθεσία και τις πρακτικές γύρω από τα κινηματογραφικά αρχεία.

-Συνεργάζεται για το εικαστικό του επικοινωνιακού υλικού με το δημιουργικό γραφείο Typical Organization for standards and Order

-Αναθέτει τη δημιουργία του spot του Φεστιβάλ στoν νέο Έλληνα σκηνοθέτη, Νίκο Πάστρα.

-Προσκαλεί Έλληνες και Γάλλους εκπροσώπους διαφόρων μορφών τέχνης να συμμετέχουν ως μέλη της κριτικής επιτροπής που θα δώσει ένα από τα δύο βραβεία.

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Θα απονεμηθούν και φέτος δύο βραβεία στις ταινίες που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Ελλάδας:

Το Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής, το οποίο απονέμεται από την κριτική επιτροπή του φεστιβάλ και αποτελεί μια προσφορά της NOVA και του ΟΠΑΝΔΑ. Οι φορείς αυτός υποστηρίζουν ως χορηγοί επικοινωνίας την προώθηση της ταινίας όταν αυτή προβληθεί στις ελληνικές αίθουσες. 

Το Βραβείο Κοινού, το οποίο απονέμεται κατόπιν ψηφοφορίας των θεατών κατά την έξοδό τους από τις προβολές των ταινιών που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα. Το Βραβείο Κοινού, προσφορά της μπίρας Fischer, απονέμεται στον διανομέα της βραβευμένης ταινίας στην Ελλάδα για την προώθησή της κατά την προβολή της στις ελληνικές αίθουσες.

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 
- Δάφνη Πατακιά
- Πέτρος Σεβαστίκογλου
- Αλέξης Σταμάτης
- Έφη Φαλίδα
- Μόνικα Χριστοδούλου

ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ
Κάθε χρόνο, το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου αναθέτει σε έναν έλληνα σκηνοθέτη τη δημιουργία και τη σκηνοθεσία του τρέιλερ του Φεστιβάλ. Μετά τον Γιώργο Ζώη το 2011, τον Γιάννη Γαϊτανίδη το 2012, τη Σοφία Εξάρχου το 2013, τον Παναγιώτη Χριστόπουλο το 2014, την Κωνσταντίνα Κοτζαμάνη το 2015, την Αρασέλη Λαιμού το 2016, την Ζακλίν Λέντζου το 2017, σειρά έχει ο Νίκος Πάστρας.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ & ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 

DIOR, ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018, στις 18.00΄ - Auditorium Γαλλικού Ινστιτούτου

Η σχέση της μόδας και του κινηματογράφου ήταν πάντοτε πολύ στενή, από τη συνεισφορά των μεγάλων σχεδιαστών στο σχεδιασμό κοστουμιών για τις ταινίες, έως τις μεγάλες ηθοποιούς και μούσες των μεγάλων οίκων που αντιπροσωπεύουν τη γαλλική πολυτέλεια. Οι δύο αυτοί κόσμοι μοιράζονται επιπλέον κάποια κοινά χαρακτηριστικά, όπως το γκλάμουρ, τα τεχνάσματα και την αναζήτηση της αισθητικής.

Η φετινή θεματική ενότητα θα είναι αφιερωμένη στη μόδα και τον κινηματογράφο, με πέντε κλασικές ταινίες των οποίων τα κουστούμια έχουν εμπνευστεί και σχεδιαστεί από μεγάλους γαλλικούς οίκους μόδας: Η ταινία Η Ωραία της ημέρας, του Luis Bunuel (1967), η οποία σηματοδότησε τη γνωριμία του σκηνοθέτη με τον Yves Saint Laurent, ηλικίας τότε τριάντα ετών και ο οποίος θα έφερνε μετέπειτα την επανάσταση στο χώρο της γυναικείας μόδας, η ταινία Όλο φωτιά, όλο φλόγα, του Jean-Paul Rappeneau (1982) και το διάσημο φόρεμα του Marc Bohan για τον οίκο Dior,που φοράει η Isabelle Adjani, η ταινία Φραμπαλάδες, ποτέ μου δε σε αγάπησα, του Jacques Becker (1945) με τα χαρακτηριστικά κοστούμια της δεκαετίας του ’40 του Marcel Rochas, η ταινία Η Πανέμορφη και το Τέρας, του Jean Cocteau (1946) με κοστούμια σχεδιασμένα από τον Christian Bérard για τον οίκο Paquin,με τον οποίο ο Pierre Cardin είχε συνεργαστεί στις αρχές της καριέρας του δημιουργώντας πλήθος κοστουμιών και μασκών, και τέλος η ταινία Και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα, του Roger Vadim (1956), με τα κοστούμια του Pierre Balmain, απλά και κομψά,  όμως ήταν χαρακτηριστικά και συνέβαλαν στην καθιέρωση της Brigitte Bardot ως σύμβολο του σεξ της εποχής της. 

Τα εγκαίνια αυτής της θεματικής θα γίνουν με ένα ξεχωριστό masterclass γύρω από τη μόδα και συγκεκριμένα γύρω από τον οίκο Dior, ο οποίος πρόσφατα οργάνωσε μια εξαιρετική έκθεση στο Μουσείο των Διακοσμητικών Τεχνών του Παρισιού με τον τίτλο Christian Dior, σχεδιαστής του ονείρου. 
Στο πλαίσιο αυτό, θα προβληθεί το ντοκιμαντέρ Christian Dior, l'élégance du paradis perdu (52’), ενώ μετά την προβολή ο Dominique Adt, σκηνοθέτης της ταινίας και ο Philippe Le Moult, Γενικός Διευθυντής του Μουσείου Christian Dior, θα συζητήσουν για τη σχέση του οίκου Dior με την 7η τέχνη και για το πώς γυρίστηκε η ταινία στα παρασκήνια αυτού του μεγάλου οίκου υψηλής ραπτικής. 

ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ ΤΟΥ ΑΝΙMATION
Σάββατο 24 Μαρτίου, 18.00΄- 02.00΄ - Ρομάντσο

Η αίθουσα προβολών του Ρομάντσο παραδίδεται για ένα ολόκληρο βράδυ στα χρώματα, τους ήχους και τη φαντασία της γαλλικής σκηνής animation, με μια μαραθώνια προβολή-οδοιπορικό από τις πρώτες μέρες της avant garde μέχρι τη σύγχρονη σκηνή της Βρετάνης και τους γαλλόφωνους σκηνοθέτες του αύριο. Μια ευρεία επιλογή μικρού μήκους ταινιών, με αφετηρία το πολύτιμο αρχείο του IFcinéma, που επιμελήθηκαν οι προγραμματιστές του διεθνούς φεστιβάλ Animasyros. 

Το Animasyros Διεθνές Φεστιβάλ + Aγορά Κινουμένων Σχεδίων είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ στο είδος του στην Ελλάδα κι ένα από τα είκοσι μεγαλύτερα διεθνώς. Το 2018 κλείνει δέκα χρόνια συνεχούς παρουσίας στο τομέα των ταινιών animation και από τις 26 έως τις 30 Σεπτεμβρίου επιστρέφει στη βάση του, την Ερμούπολη της Σύρου, για την ενδέκατη και πιο φιλόδοξη μέχρι σήμερα έκδοσή του, κεντρική θεματική της οποίας θα είναι «το παιδί».

Η ΚΡΥΦΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ 
Συντήρηση & προσβασιμότητα των κινηματογραφικών αρχείων
Πέμπτη 22 Μαρτίου, 11.00΄- 15.30 - Auditorium Γαλλικού Ινστιτούτου

Σε χώρες όπως η Ελλάδα, όταν γυρίζεται μια ταινία, τα προβλήματα της παραγωγής και της διανομής της είναι τόσο μεγάλα που δεν υπάρχει ούτε ο χρόνος, ούτε η θέληση να προβλεφθεί τι θα γίνει αυτή η ταινία μετά από 40 χρόνια. Έτσι, αρκετά συχνά σημαντικές ταινίες πολιτιστικής κληρονομιάς δεν μπορούν να προβληθούν μετά το θάνατο των δημιουργών τους, είτε γιατί δεν είναι γνωστό σε ποιόν ανήκουν τα δικαιώματα, είτε γιατί δεν υπάρχουν υποδομές, είτε γιατί έχουν χαθεί όλες οι κόπιες. 

Με στόχο να ρίξει φως σ’ αυτή τη δεύτερη ζωή των κινηματογραφικών ταινιών, Θα επιχειρήσει να διερευνήσει όρους όπως κατάθεση πνευματικών δικαιωμάτων, δημόσια ιδιοκτησία, δικαιώματα εκμετάλλευσης, πολιτιστική χρήση, εθνικό κινηματογραφικό αρχείο, κινηματογραφική κληρονομιά, συντήρηση, καταλογογράφηση, αξιοποίηση, προσβασιμότητα, ψηφιοποίηση και να μας ευαισθητοποιήσει σε σχέση με την αναγκαιότητά τους. Τέλος θέλει να επισημάνει πως οι ταινίες είναι και ιστορικά ντοκουμέντα που δεν έχουμε το δικαίωμα να εξαφανίσουμε, που πρέπει να διασώσου- με προς χάρη του αυριανού θεατή, και του ιστορικού του μέλλοντος. 

Δύο στρογγυλές τράπεζες θα διοργανωθούν για το σκοπό αυτό: 
Η πρώτη, από τις 11.00΄ ως τις 13.00΄ όπου θα συμμετέχουν οργανισμοί και οι εκπρόσωποί τους και κατά τη διάρκειά της θα διερευνηθεί το θέμα της ταινίας αρχείου στην νόμιμη, θεσμική και ευρωπαϊκή της διάσταση. 
Η δεύτερη, από τις 13.30΄ ως τις 15.30' θα επικεντρωθεί στην κατάσταση στην Ελλάδα.

ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ
Συνεργασία με το φεστιβάλ Gros Plan

Το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Ελλάδας ξεκινάει αυτή τη χρονιά μια καινούργια συνεργασία με το Φεστιβάλ Gros Plan δημιουργώντας από κοινού ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα τους θεατές του και τη γνώμη τους για τις ταινίες.
Τα ερωτηματολόγια θα δίνονται στην αρχή των προβολών της κατηγορίας «Πανόραμα Γαλλόφωνου Κινηματογράφου». Σκοπός: να προσφέρουμε ένα πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει, να αναπτύξουμε θετικές πρωτοβουλίες και να διασφαλίσουμε ότι οι ταινίες που αγαπήσατε θα προβληθούν σε όσο το μεγαλύτερο κοινό!
Στο τέλος του φεστιβάλ θα γίνει κλήρωση και ένας/μια νικητής/τρια από αυτούς που συμπλήρωσαν την έρευνά μας θα κερδίσει ένα σετ DVD

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

BARBARA 
Γαλλία | France, 2017 

DJAM 
Γαλλία, Τουρκία, Ελλάδα | France, Turquie, Grèce, 2017 

GARDE ALTERNÉE 
ΑΠΟΨΕ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ;

Γαλλία | France, 2017 

Ταινία λήξης

H TAINIA ΕΝΑΡΞΗΣ
LA PROMESSE DE L’AUBE 
Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ
Γαλλία | France, 2017 

Η είσοδος στην πρεμιέρα και τη λήξη θα γίνει μόνο με την ειδική πρόσκληση

* OI ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ 
  ΤΟΥ 19ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Dominique Adt, δημιουργός του ντοκιμαντέρ Christian Dior, l'élégance du paradis perdu
Éric Barbier, σκηνοθέτης της ταινίας La Promesse de l’Aube (Η υπόσχεση της Αυγής)
Pierre Deladonchamps, ηθοποιός στην ταινία Nos patriotes (Σύντροφοι)
Edouard Deluc, σκηνοθέτης της ταινίας Gauguin-Voyage de Tahiti (Γκωγκέν-Στην Ταϊτή)
Rossy De Palma, ηθοποιός στην ταινία Brillantissime (Ωραίο μου διαζύγιο)
Emmanuel Finkiel, σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας La Douleur (Η οδύνη) 
Éric Gravel, σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας Crash Test Aglaé (Μετωπική σύγκρουση)
Philippe Le Moult, Γενικός Γραμματέας του Μουσείου Christian Dior
Blandine Lenoir, σκηνοθέτις της ταινίας Aurore (50 φορές Άνοιξη)
Bady Minck, παραγωγός της ταινίας Egon Schiele (Egon Schiele, ο θάνατος και η κοπέλα)
Δάφνη Πατακιά, μέλος της κριτικής επιτροπής, ηθοποιός στη ταινία DJAM
Claude Éric Poiroux, Γενικός Διευθυντής του Φεστιβάλ « Premiers Plans »
François Troukens, σκηνοθέτης της ταινίας Tueurs (Δολοφόνοι)

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :

* Γενική είσοδος στο Auditorium του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών: 5 €

*Τιμές εισιτηρίων στους κινηματογράφους ΔΑΝΑΟΣ, ΑΣΤΟΡ
 Γενική είσοδος :6 €. (μειωμένο : 5  €)

 Οι ενότητες του 19ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου
 
ΕΠIΣΗΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗ | ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
SÉLECTION OFFICIELLE | FILMS EN COMPÉTITION

Aurore | 50 φορές άνοιξη – Blandine Lenoir 
Brillantissime | Ωραίο μου διαζύγιο – Michèle Laroque 
Fleuve noir | Μαύρος φάκελος – Érick Zonka
Gauguin-Voyage de Tahiti | Γκογκέν - Στην Ταϊτη – Édouard Deluc 
Jeune femme | Μια νέα γυναίκα – Léonor Seraille
La douleur | Η οδύνη – Emmanuel Finkiel
La promesse de l'aube | Η υπόσχεση της αυγής – Éric Barbier
Le Brio - Yvan Attal
Le fils de Jean | Οικογενειακός φίλος – Philippe Lioret 
Otez-moi d'un doute | Για καλό και για κακό – Carine Tardieu

ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
PANORAMA DU CINÉMA FRANCOPHONE

Avant la fin de l'été | Πριν το τέλος του καλοκαιριού -  Maryam Goormaghtigh
Barefoot | Ξυπόλυτος στα θερισμένα σταχοχώραφα – Jan Sverak 
C'est tout pour moi | 'Ολα δικά μου – Nawell Madani
Crash test Aglaé | Μετώπικη σύγκρουση – Éric Gravel 
Diane a les épaules | Στηρίξου πάνω μου – Fabien Gorgeart
Drôles de petites bêtes | Αστεία τερατάκια – Arnaud Bouron & Antoon Krings
Egon Schiele | Egon schiele, ο θάνατος και η κοπέλα – Dieter Berner 
Hochelaga, terre des âmes | Hochelaga, γή των πνευμάτων – François Girard 
Kiss & Cry | Φιλί και δάκρυ – Lila Pinell & Chloé Mahieu 
La belle & la belle | Καλλονές – Sophie Fillières 
La mélodie | Η μελωδία – Rachid Hami 
Laissez bronzer les cadavres | Αφήστε τα πτώματα να μαυρίσουν στον ήλιο 
Ηélène Cattet & Bruno Forzani 
Le collier rouge | Το κόκκινο περιδέραιο – Jean Becker
Les têtes de l'emploi | Κεφαλοκυνηγοί – Alexandre Charlot & Franck Magnier
Lhajjates | Σεβάσμιες – Mohamed Achaour 
M – Sara Forestier 
Nos patriotes | Σύντροφοι – Gabriel Le Bomin 
Prendre le large | Απόδημη – Gaël Morel 
Seuls | Μόνοι – David Moreau 
Tous les rêves du monde | Ζήσε το όνειρό σου – Laurence Ferreira Barbosa
Tueurs | Δολοφόνοι – François Troukens & Jean-François Hensgens 
Une part d'ombre | Κρυμμένα μυστικά – Samuel Tilman
Une saison en France | Καινούργια ζωή – Mahamat-Saleh Haroun
Une vie ailleurs | Η ζωή αλλού – Olivier Peyon

ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 
MODE ET CINÉMA 

Belle de jour | Η ωραία της ημέρας – Luis Bunuel 
Et Dieu... créa la femme | Και ο Θεός... έπλασε τη γυναίκα – Roger Vadim 
Falbalas | Φραμπαλάδες, ποτέ μου δεν σ'αγάπησα – Jacques Becker 
La Belle et la Βête | Η Πεντάμορφή και το Τέρας – Jean Cocteau
Tout feu, tout flamme | Όλο φωτιά, όλο φλόγα – Jean-Paul Rappeneau

ΛΕΥΚΗ ΚΑΡΤΑ - ΦΕΣΤΙΒΑΛ « PREMIERS PLANS »
CARTE BLANCHE – FESTIVAL « PREMIERS PLANS »

Après la guerre | Φυγάς – Annarita Zambrano 
Ni juge, ni soumise | Βοήθα Παναγιά μου... – Jean Libon & Yves Hinant 
Petit paysan | Το χωριατόπαιδο – Hubert Charuel