Για τη M·A·C το κραγιόν δεν είναι απλά χρώμα και το foundation δεν είναι απλή κάλυψη. Εσείς τι πιστεύετε;
Για τη M·A·C το να ικανοποιεί αλλά και να ξεπερνά τις προσδοκίες του κοινού όσον αφορά τη δύναμη των προϊόντων μακιγιάζ είναι μία πρόκληση που την εμπνέει καθημερινά.
Η καμπάνια Challenge Accepted προσκαλεί το κοινό να δοκιμάσει τα προϊόντα της M·A·C, να τα τεστάρει και να ανακαλύψει την απίστευτα σταθερή απόδοσή τους.
Ποιες δύο εμβληματικές προσωπικότητες θα ήταν πιο ιδανικές να ηγηθούν το Challenge, από τη θρυλική Cher και την ανατρεπτική Saweetie, δύο superstars που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο όπως ακριβώς κάνουν και τα προϊόντα του brand.
Βασικό χαρακτηριστικό και των δύο είναι πως ποτέ δε συμβιβάζονται. Δε φοβούνται να αμφισβητήσουν τα δεδομένα, είναι δύο καλλιτέχνιδες που καθρεφτίζουν τη δέσμευσή του brand να δημιουργεί best-in-class προϊόντα μακιγιάζ. Ενδυναμώνουν κάθε μέλος της κοινότητας τους και δουλεύουν τόσο σκληρά, όσο και η M·A·C.
«Έλεγα πάντα ναι στις νέες προκλήσεις. Ήμουν πάντα η Cher, αλλά δεν είχα την πολυτέλεια του makeup, της περιποίησης των μαλλιών αλλά και των κουστουμιών στην ηλικία των 4. Επίσης, έτρεχα χωρίς ρούχα στο σπίτι τραγουδώντας με τη βοήθεια της χτένας της μητέρας μου. Ήμουν πάντα επίμονη. Αργότερα η επιμονή μου έγινε ο οδηγός μου. Δεν πιστεύω στη λέξη "όχι"… Ό,τι κι αν γινόταν, δεν το έβαζα κάτω. Δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να τον επηρεάζει η γνώμη του κόσμου. Έπαιρνα ρίσκα… γιατί τι άλλο θα μπορούσα να κάνω; Ήμουν σαν ένα συγκρουόμενο αμάξι: μόλις χτυπούσα σε τοίχο απλά έκανα πίσω και άλλαζα κατεύθυνση. Έλεγα πάντα "ναι" στις νέες προκλήσεις» τόνισε η Cher.
Πάντα μου άρεσε να βάζω υψηλούς στόχους και να τους καταφέρνω» αναφέρει η Saweetie. «Το να αποτελείς σύμβολο για έμενα συμαίνει να σκέφτεσαι outside of the box και να βγαίνεις από το comfort zone και για αυτό η συγκεκριμένη καμπάνια με αντιπροσωπεύει απόλυτα. Αποτελεί τεράστια τιμή για εμένα να συνεργάζομαι με μία θρυλική τραγουδίστρια σαν τη Cher και ένα brand σαν τη M·A·C που πάντα λάτρευα να χρησιμοποιώ, ήταν το τέλειο fit» Η Saweetie συνεχίζει λέγοντας « Το M·A·C Lipglass ήταν πάντα το αγαπημένο μου go-to προϊόν, το χρησιμοποιώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Η αριστοκρατική ενέργεια της Cher είναι τόσο μεταδοτική και το να είμαι δίπλα της, αποτελεί μία αξέχαστη εμπειρία».
Οι Artists του brand ποτέ δε δίσταζαν να επικοινωνήσουν τι θέλουν και τι χρειάζονται πραγματικά από τα προϊόντα τους. Η Take Chantel Miller, Director of Artistry και Digital Content, North America αναφέρει «Πάντα ήθελα ένα matte lipstick που να έχει άνετη αίσθηση και έντονο αποτέλεσμα που δε ξεθωριάζει» αναφέρει.