ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΦΥΙΑ

Rihanna, αυτό δεν είναι μυαλό, είναι χρηματιστήριο


Είναι κούκλα, έχει υπέροχη φωνή, τα τραγούδια της χτυπάνε κορυφή πριν καν κυκλοφορήσουν , οι εμφανίσεις της γίνονται talk of the town ( αν όχι of the world), οι τραπεζικοί της λογαριασμοί sky high, τι άλλο να ζητήσει κανείς από τις καλές μάγισσες της μοίρας και τον όποιο θεό πιστεύει. Το κορίτσι από τα Barbados έχει καταφέρει πολλά αλλά δείχνει ασταμάτητη, τα θέλει όλα.

Ανήσυχη φύση, επιχειρηματικό μυαλό, συνδυασμός που σκοτώνει. Εννοείται οτι δεν ήταν δυνατόν να περιοριστεί στην ετικέτα του fashion icon. Έπαιξε άψογα το ρόλο της πρέσβειρας του Dior, απογείωσε ότι φορούσε σε κόκκινα χαλιά, συναυλίες και parties, έκρινε οτι ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα, τα επόμενα για να είμαστε ακριβείς.

Στράφηκε στο fashion design και μάλιστα σε συνεργασία με τους καλύτερους του είδους. Τον Φεβρουάριο του 2016, λανσάρει στις πασαρέλες την Fendi Puma collection by Rihanna, μιά σειρά streetwear, σε gothic style, κυρίως σε μαύρες και άσπρες αποχρώσεις.

Επόμενη κίνηση τα αξεσουάρ, άλλωστε total look , ολοκληρωμένο χωρίς το κλασικό φετίχ όλων των γυναικών του πλανήτη , το παπούτσι, δεν νοείται, είναι ελλιπές. Και σε αυτόν τον τομέα συνεργάστηκε με τον master του χώρου, τον Manolo Blahnik, σχεδιάζοντας μπότες και γόβες, σε limited edition. Αν κρίνουμε απο την δήλωση του Blahnik οτι ήταν ανατριχιαστική εμπειρία να δουλεύει μαζί της μάλλον πρέπει να το έχει. Η ίδια βέβαια χαρακτήρισε τις μπότες της ως ‘’μπότες απαγωγής’’, υπονοώντας οτι δεν είναι οι πλέον εύκολες και βολικές να φοράς όταν γυρίσεις αργά το βράδυ στο σπίτι σου, αλλά αυτό μάλλον λίγη σημασία έχει. Η δημιουργικότητα και το πρακτικόν του θέματος δεν είναι απαραίτητο να πάνε μαζί.

Τι άλλο μένει για να συμπληρωθεί το puzzle, μην παιδεύεστε, η Rihanna το σκέφτηκε και αυτό, τα γυαλιά. Την έπιασε και αυτή την τέχνη. Σχεδίασε σε συνεργασία με τον Dior μιά σειρά φουτουριστικών γυαλιών , την Sunglass collection ‘’Rihanna’’. Αυτό και αν αποδεικνύει το δημιουργικό και επιχειρηματικό μυαλό της. Δεν είναι συχνό φαινόμενο ένα fashion brand να παραχωρεί σε πρέσβειρά του το προνόμιο να υπογράφει σειρά ρούχων ή αξεσουάρ. Πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε στον οίκο Dior και στην λίστα των πρέσβειρων που περιλαμβάνει ονόματα όπως η Charliz Theron, και η Marion Cotillard.

Τελευταίο επίτευγμά της, αν και αυτό δεν μας εκπλήσσει, είναι η δουλειά της, το soundtrack της νέας ταινίας Star Trek Beyond, που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες στους κινηματογράφους. Λέγεται Sledgehammer , φέρει την πολύτιμη υπογραφή της και αναμένεται να σαρώσει τα charts...

Κατά τα άλλα η προσωπική της ζωή πολυτάραχη ( πονεμένη ιστορία), οι φωτογραφήσεις της ρίχνουν τα istagram, κάθε κίνησή της limit up στο χρηματιστήριο της showbiz...