Ο Jonathan Anderson έχει αδυναμία στα ζώα και τα συμπεριλαμβάνει δημιουργικά σε όλες τις συλλογές του.
Αν και κρατά τα πιο τολμηρά εγχειρήματα για το προσωπικό του brand J.W. Anderson, το οποίο την περασμένη σεζόν λάνσαρε την τσάντα-περιστέρι που έγινε viral, ο ίδιος διοχετεύει το ενδιαφέρον του και στον οίκο Loewe.
Μάλιστα, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Anderson, ο ισπανικός οίκος που ιδρύθηκε το 1846 έχει ανακτήσει την τελευταία δεκαετία την αίγλη και το fashion momentum του.
Για την χειμερινή συλλογή του Loewe, ο Anderson συνεργάστηκε με το στούντιο Suna Fujita, που έχουν δημιουργήσει οι Κορεάτες εικαστικοί Shohei Fujita και Chisato Yamano.
Το Suna Fujita δημιουργεί κεραμικά διακοσμητικά και μικρά γλυπτά με παραμυθένια θέματα, ζώα και μορφές που συνθέτουν έναν εντελώς δικό του μικρόκοσμο.