ΜΟΝΤΕΛΑ, ΑΘΛΗΤΕΣ,ΗΘΟΠΟΙΟΙ

Οταν οι σταρ διαφημίζουν ρολόγια...


Επιλέγουν τους πρεσβευτές τους, τους πρωταγωνιστές της διαφημιστικής τους καμπάνιας δηλαδή προσεκτικά και στοχευμένα.

Βασικό κριτήριο η προσωπικότητα, το στυλ και το impact που έχουν στο αγοραστικό κοινό που απευθύνονται. Αναπτύσσουν μακροχρόνιες συνεργασίες, (χαρακτηριστική περίπτωση αυτή του Roger Federer με την Rolex) ή δημιουργούν καινούργιες με βάση τις ανάγκες τους, παράδειγμα η συνεργασία της Cara Delevingne με την Tag Heuer, η οποία στοχεύει στην προσέλκυση νεανικού κοινού. Μιλάμε για κορυφαία brands ρολογιών, τα οποία εκπροσωπούνται από γνωστά ονόματα τoυ modeling, της ηθοποίας και του αθλητισμού ,με τα οποία είναι συνυφασμένα σε μια αμοιβαία επωφελή σχέση.

25 Sep 2016